بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

لغو همایش تبیین اندیشه‌های امام(ره) با مشورت سیدحسن خمینی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار لرستان و فرماندار بروجرد و معاون سیاسی استانداری این استان قبل از برگزاری این همایش احتراما به حضور آقای سید حسن خمینی رسیدند و با مشورت ایشان این اقدام صورت گرفت.

علا الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد درمجلس با اشاره به لغو همایش اخیر تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در بروجرد به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: جلسه بررسی اندیشه‌های حضرت امام خمینی در دانشگاه آیت الله بروجردی به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: قرار بر این بود سخنران افتتاحیه این همایش آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده مقام معظم رهبری باشد و در روز دوم نیز جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی سخنرانی کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه اصل اجلاس در این مقطع منتفی شد اگر بنای اعتراض باشد این اعتراض توسط آقای دری نجف آبادی و سایر مدعوین برای سخنرانی هم باید صورت گیرد.

نماینده بروجرد اظهار داشت: معتقدم نباید به این مسئله رنگ و بوی سیاسی بدهیم.

وی افزد: حجت سید حسن خمینی پیوسته مورد احترام مقام معظم رهبری قرار گرفته و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی مجددا خاطرنشان کرد: لغو این اجلاس نباید مورد بهره‌برداری سیاسی قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان بروجرد ادامه داد: استاندار لرستان و فرماندار بروجرد و معاون سیاسی استانداری این استان قبل از برگزاری این همایش احتراما به حضور آقای سید حسن خمینی رسیدند و با مشورت ایشان این اقدام صورت گرفت.

وی گفت: امیدواریم در زمان مناسب دیگری این همایش در این دانشگاه برگزار شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: با توجه به مسائلی که اخیرا برخی از سایت‌ها در مورد عزل فرماندار بروجرد و توبیخ استاندار لرستان نوشته‌اند توصیه می‌کنیم وزیر کشور از هرگونه اقدام شتاب‌زده خودداری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار