برگزاری مراسم تجلیل از معلمین نمونه/ انتخاب سه معلم نمونه کشور

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران از برگزاری مراسم تجلیل از معلمین نمونه و همچنین انتخاب سه معلم نمونه کشوری خبر داد.

مسعود ثقفی رئیس اداره روابط عمومی  آموزش و پرورش شهرتهران  در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای تکریم از مقام شامخ معلمین در هفته معلم آموزش و پرورش شهر تهران اقداماتی به شرح زیر انجام داده است.

برگزاری مراسم تجلیل از معلمین نمونه، برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان محلی، برگزاری مراسم تجلیل از معلمان با محوریت انجمن اولیا و مربیان در مدرسه همچنین گلباران محل شهادت شهید مطهری از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش شهر تهران در هفته معلم است.

وی در ادامه افزود: از بین 5هزار و 674 پرونده دریافتی از مدارس تعداد 155 پرونده طبق ضوابط دستورالعمل به اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ارسال گردید که پس از بررسی و جمع بندی امتیازات از بین گروه‌های 27گانه سه نفر به عنوان معلم نمونه کشوری،  43 نفر به عنوان معلم نمونه استانی و 955 نفر به عنوان معلم نمونه منطقه‌ای انتخاب شدند.

ثقفی همچنین خاطرنشان کرد: ابراز امیدواری می‌کنیم که با توجه به صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه که با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر اینکه دولت و مجلس با تصویب و رأی دادن به لایحه رتبه بندی معلمان اهتمام خود را در ارتقای منزلت اجتماعی فرهنگیان اعلام کردند امیدوار هستیم تا با تصویب این لایحه زمینه ارتقای هرچه بیشتر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمین و رضایت معلمان فراهم گردد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار