مایع جادویی که "دستکش‌ها" را رسانا می‌کند + تصاویر

دانشمندان برای رفع مشکل استفاده راحت از صفحات لمسی هوشمند در حین کار و یا در هوای سرد یک راه حل منحصر به فرد اندیشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار فناوری های نوین باشگاه خبرنگاران؛ یکی از مشکلات کاربران دستگاه‌های اداری صفحه نمایش لمسی عدم کارایی دستگاه هنگامی است که آن‌ها به دلایل مختلف کاری و با سرمای هوا دستکش بر دست دارند. 


 
گفتنی است، اختراع جدید دانشمندان یک مایع مخصوص است که می تواند مشکل کار همزمان با صفحه نمایش لمسی در حالی که کاربر دستکش در دست دارد را حل نماید. 


 
بررسی‌ها نشان می‌دهند این مایع مخصوص که Nanotips نام دارد پس از اسپری شدن به دستکش‌هایی از جنس پنبه، پشم، لاتکس، چرم و یا نایلون یک نوع عایق میان دستکش و سطح صفحه نمایش لمسی ایجاد می‌کند و سبب می شود کاربر بتواند فرامین لازم را از طریق لمس صفحه نمایش به دستگاه هوشمند خود ارسال نماید. 


 
پس از استفاده از این مایع کاربر حدود یک دقیقه زمان نیاز دارد تا دستکش او خشک و قابل استفاده همزمان با صفحه نمایش لمسی گردد.  
 
مدت زمان مورد نیاز برای خشک شدن و نفوذ در پارچه دستکش به جنس آن بستگی دارد و انواع مایع‌ها برای جنس‌های مختلف دستکش طراحی شده است.  
 
کارشناسان سازنده این مایع توضیح می‌دهند که اثر آن بر روی دستکش دائمی نیست و باید در هر بار استفاده تمدید گردد. با این تکنولوژی کاربران در حال کار نیز می‌توانند با خیال آسوده با وسایل هوشمند خود کار نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دستکش ، کاربر ، نایلون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار