مدیر تیم‌های ملی موی‌تای:

پتانسیل کسب مدال در رقابت‌های جهانی مالزی را داریم

محمد پاشایی گفت: با توجه به قابلیت‌های موی‌تای کاران ایران پتانسیل و شرایط کسب موفقیت و رسیدن به مدال در رقابت‌های جهانی مالزی را داریم.

محمد پاشایی مدیر تیم‌های ملی موی‌تای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ملی پوشان موی‌تای بیش از این درجام ریاست جمهوری کیش، مسابقات جهانی ازبکستان رقابت‌های جهانی سن پترزبورگ و بازی‌های هنرهای رزمی کره توانایی و قدرت خود را به نمایش گذاشته‌اند و ثابت کرده‌اند که قابلیت مبارزه با رقبای سطح اول دنیا را دارند.
 
وی ادامه داد: تیم ملی موی‌تای در مسابقات جهانی مالزی حریفی قدرتمند برای سایر رقبا محسوب می‌شود ملی پوشان با قدرت کامل و به جهت دفاع از حیثیت و قدرت موی‌تای ایران مبارزه خواهد کرد.  
 
پاشایی تصریح کرد: اردوی تیم ملی بزرگسالان به جهت حضور در رقابت‌های جهانی مالزی اردوهای مناسب و مثمر ثمری را برگزار کرده است. انجمن درصدد است تا زمان اعزام تیم‌ ملی به مالزی، بازیکنان را به لحاظ جسمانی  و حتی به شرایط ایده‌ال برساند. اردوی تیم ملی جوانان موی تای نیز تا پایان سال جاری بر پا می‌شود.  
 
مدیر تیم‌های ملی افزود: موی‌تای کاران ملی پوش از فیلترهای مختلف عبور کرده‌اند و علاوه بر انتخاب ورزشکاران بدتر از مسابقات انتخابی، تعدادی هم پس از گذراندن تست آمادگی جسمانی و قابلیت‌های فیزیکی از بین 100 نفر زیر نظر کاتوزیان به اردوی تیم ملی دعوت شدند. مسئولان تیم ملی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بهترین و آماده‌ترین نفرات را به رقابت‌های جهانی مالزی اعزام کند.  
 
پاشایی در خصوص کادر فنی و استفاده از تجارب و مربیان مطرح کشور تصریح کرد: علاوه بر فعالیت کادر فنی ما مربیان استان‌های فعال که تجارب مناسبی دارند را هم دعوت کرده‌ایم که در اردوی تیم ملی حضور یابند و به تمرینات تیم ملی نظارت داشته باشند و در مجموع یک تعامل سازنده بین کادر فنی تیم ملی ومربیان سراسر کشور ایجاد نموده‌ایم.
 
وی افزود: در مراحل بعدی اردو برای آشنایی ورزشکاران با شرایط آب و هوایی مالزی قصد داریم که یک اردوی تمرینی در یکی از شهرهای جنوبی کشور برگزار کنیم تا موی‌تای کاران از هر لحاظ آماده شوند.  
 
مدیر تیم‌های ملی موی‌تای ادامه داد: به عنوان مدیر تیم‌های ملی از حمایت و پشتیبانی محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی  و جواد نصیری رئیس انجمن موی‌تای تشکر وقدردانی می‌کنم.  
 
مسئولان فدراسیون همیشه و در هر شرایطی موی‌تای و تیم‌های ملی را پشتیبانی کردند.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان وزارت ورزش توقع حمایت و توجه داریم و می‌خواهیم که این رشته مدال آور و افتخار آفرین توجه بیشتری کنند.
 
گفتنی است؛ مسابقات جهانی موی‌تای اواسط اردیبهشت 93 در 2 دوره سنی جوانان و بزرگسالان در جزیره لنکاوی مالزی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام /
برچسب ها: بازیکنان ، مالزی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار