مناسب‌سازی فضای شهری منطقه11 ویژه نوروز

معاون فنی و عمران منطقه11 گفت: در طرح استقبال از نوروز 93 مجموعاً 249 مورد لکه‌گیری آسفالت، همسطح‌سازی دریچه‌ها، روکش آسفالت و مرمت پیاده‌رو جداول انجام شد.

محمدعلی شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در طرح استقبال از بهار این معاونت از 12تا19بهمن ماه اقدامات مربوط به شناسایی و احصاء آدرس‌ها و ثبت آن در سامانه آمار شهرداری تهران را انجام داد و منطقه11 از لحاظ تعداد آدرس‌های احصاء شده در بین مناطق 22گانه (کمی) رتبه اول را در بین مناطق 22گانه داشته است که بیانگر بررسی دقیق و احصاء جزئی‌ترین مسائل توسط کارشناسان نواحی و معاونت فنی و عمرانی منطقه دارد.

وی افزود: طبق زمان‌بندی انجام شده از 19بهمن ماه تا 10اسفندماه به مدت 3هفته عملیات اجرایی دوره اول توسط ادارات فنی نواحی و مجموعه معاونت و نیز همکاری مشاور آزمایشگاه کنترل کیفیت مصالح و راهنمایی و رانندگی منطقه انجام شد.

وی تصریح کرد: دوره دوم اقدامات معاونت در طرح استقبال از بهار از 3تا10اسفند به مدت یک هفته جهت احصاء و ثبت در سامانه و 10تا 24اسفند فعالیت‌ها و عملیات اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در هر مرحله به همراه شناسایی نقاط ضعف، تصاویر قبل و بعد از اقدام تهیه شده و با ذکر آدرس، نوع و حجم کار در سامانه آمار شهرداری تهران ثبت شده است اظهار داشت: در طرح استقبال از بهار93، مجموعاً 249 مورد لکه‌گیری آسفالت، همسطح سازی دریچه‌ها، روکش آسفالت، مرمت پیاده‌رو جداول انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات مستمر و با جدیت و کار جهادی، 100درصد پیش‌بینی‌ها محقق شد و در فضای شهری محدوده منطقه مناسب‌سازی لازم انجام و آمادگی برای میزبانی از مسافرین نوروزی و شهروندان تهرانی فراهم شده است.
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار