اصفهان/

رونمايي كتاب طنز "فضاي سبزت را قورت نده" در اصفهان

همزمان با هفته درختكاري دهمين شماره از مجموعه كتاب هاي كاريكاتور شهروندي با عنوان "فضاي سبزت را قورت نده" در اصفهان رونمايي شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، دبير كميته فرهنگ شهروندي شهرداري اصفهان با اعلام اين خبر گفت: اين اثر در 36 صفحه گردآوری شده است و عوامل تهديد كننده فضاي سبز، اهميت درختكاري در سلامت انسان ها، فرهنگ دوستي با طبيعت و... را با زبان طنز و در قالب كاريكاتور به مخاطب آموزش مي دهد.
مهدي بقايي با بيان اينكه اين اثر به سفارش كميته فرهنگ شهروندي شهرداري اصفهان با کوشش هنرمند خوش ذوق كشور، "ابوالفضل محترمي" طراحي و نگارش يافته است، تصريح كرد: 9 جلد ديگر از اين مجموعه كتاب هاي طنز، پيش از اين منتشر شده و در اختيار شهروندان اصفهاني قرار گرفته است.
وي با اشاره به اينكه كتاب طنز اخير در نخستين شمارگان خود در 10هزار نسخه به چاپ رسيده است، خاطرنشان كرد: اين اثر همزمان با هفته درختكاري رايگان در ميان شهروندان اصفهاني توزيع خواهد شد.

دبير كميته فرهنگ شهروندي شهرداري اصفهان همچنين از توليد محصول جديدي با عنوان "كتاب هاي الكترونيك قصه هاي زي زي" توسط اين دبيرخانه خبر داد و گفت: نسخه مكتوب اين مجموعه داستاني پيش از اين تاليف و منتشر شده بود و اخيرا با همكاري چند تن از اعضاي بنياد ملي نخبگان استان، اين مجموعه مكتوب به صورت كتاب الكترونيك درآمده و آماده بهره برداري است.
بقايي افزود: در اين مجموعه الكترونيك، امكان نمايش صفحات كتاب، شنيدن داستان به صورت صوتي، تماشاي تصاوير و... فراهم شده است.
وي تصريح كرد: اين مجموعه داستاني، مفاهيم گوناگون شهروندي اعم از حفظ فضاي سبز، مديريت پسماند و بازيافت، رعايت قوانين عبور و مرور و... را در قالب ماجرايي خيالي، به شكل غيرمستقيم به كودكان آموزش مي دهد.
مجموعه كتاب هاي الكترونيك قصه هاي زي زي در 6 هزار نسخه تكثير و رايگان در ميان كودكستان ها و دبستان هاي شهر اصفهان توزيع خواهد شد.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، رونمایی ، کتاب ، طنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.