گزیده‌ای از حرف‌ها و اتفاقات نشست‌های رسانه‌ای جشنواره سی‌ودوم؛/ 2

عکس‌های نمناک شیار143

در نشست رسانه‌ای فیلم "شیار 143" کارگردان (نرگس آبیار) عکاسی‌ها تمام شده و جلسه دارد شکل رسمی خودش را پیدا می‌کند که ناگهان صدای شاتر دوربین‌ها زیاد می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ در نشست رسانه‌ای فیلم "شیار 143" کارگردان (نرگس آبیار) عکاسی‌ها تمام شده و جلسه دارد شکل رسمی خودش را پیدا می‌کند که ناگهان صدای شاتر دوربین‌ها زیاد می‌شود.

"مریلا زارعی" دستش را گرفته جلوی صورتش، شانه‌هایش تکان می‌خورند و بی‌صدا دارد گریه می‌کند.

 دستش که می‌رود به سمت دستمال کاغذی دوباره صدای شاترها اوج می‌گیرد. مریلا زارعی برای اولین بار فیلم را دیده، خودش را در نقش الفت، و نمی‌تواند احساساتش را کنترل کند، نمی‌تواند حرف بزند و رسانه‌ها با ولع این لحظات را ثبت می‌کنند. عکاس‌ها برای پیدا کردن بهترین زاویه از هم سبقت می‌گیرند و وقتی باهم درگیر می‌شوند مریلا زارعی بالاخره بغضش را قورت می‌دهد، به خودش مسلط می‌شود و می‌گوید: «تقصیر منه». بعد از توضیحش درباره‌ی نقشش خبر می‌دهد همین الان پیامکی به او رسید که آقای حاتمی‌کیا فیلم چ را به شیار 143 تقدیم کرده. همه برای حاتمی‌کیا که ردیف جلو نشسته و مصاحبه‌ی جنجالی‌اش را پیش از شروع نشست انجام داده کف می‌زنند. گریه دوباره سراغ زارعی می‌آید و صدایش را قطع می‌کند. سعی می‌کند حرف‌هایش را به جایی برساند: «وقتی فیلمنامه‌ی این کار به دست من رسید، کنار رود راین بودم و حالم همون حالی بود که شخصیت فیلم از کرخه تا راین داشت...»


منبع: زهرا عزیزمحمدی/ مجله 24


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: سینما ، شیار ، نرگس آبیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.