"کمین" و "ضیافت نامه" دو فیلم آخر هفته شبکه یک سیما

فیلم های سینمایی "کمین" و "ضیافت نامه" تعطیلات آخر هفته از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، فیلم سینمایی «کمین» به کارگردانی اسکات فرانک ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان این فیلم با بازی جوزف گوردن، لیویت، جف دنیلز و متیو گوود آمده است : مات ای کارآگاه پلیسی است که مسئول دستگیری یک باند سرقت در فرانسه می شود. او و گروهش متوجه نقشه سارقین برای سرقت از بانک می شوند و در کمین سارقین می نشینند. پلیس به محض سرقت از بانک، آنها را محاصره می کند ولی با تیراندازی تک تیراندازی که جز گروه سارقین است در نهایت سارقین موفق به فرار می شوند. یکی از سارقین به نام نیک در سرقت تیر می خورد و آنها سراغ پزشکی به نام فرانک می روند تا نیک را معالجه نماید. ونسان که رییس و تک تیرانداز سارقین است تصمیم می گیرد تا هنگام بهبود نیک پول ها را تقسیم نکنند. بعد از مدتی مخفیگاه ونسان به پلیس گزارش می شود و ونسان دستگیر می شود .

تله فیلم "ضیافت" به کارگردانی آرش معیریان نیز جمعه ساعت 14:50 پخش خواهد شد  داستان این تله فیلم درباره خانواده ای است که دخترشان در دانشگاه قبول می شود و همکاران پدر خانواده می خواهند به همین بهانه برای شام به خانه آنها بیایند اما این خانواده برای پذیرایی از مهمان ها دچار مشکلاتی می شوند که ماجراهای طنزی را بوجود می آورد. بازیگران این تله فیلم عبارتند از: محمود جعفری، مریم سعادت، مهران رنجبر، غزاله جزایری و نازنین ییرکاری.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: شبکه یک ، آخر هفته ، فیلم ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار