هفته 24 لیگ برتر فوتسال کشورمان؛

دبیری روی پوست موز به‌دنبال 3 امتیاز از همشهری رقیب/ راه‌ساری "راهی دل‌پسند" برای قهرمانی گیتی‌پسند

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال در حالی پیگیری می‌شود که دبیری به دنبال راه فراری از گیتی‌پسند است و تیم اصفهانی جام قهرمانی را نشانه رفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشورمان با رویارویی 14 تیم در روز دوشنبه برگزار می‌شود و مثل همیشه هیجان در صدر و قعر جدول به اوج خود می‌رسد.
 
در همین راستا رقابت 3 سکونشین لیگ و همچنین 3 تیم کاندیدای سقوط از لیگ برتر مورد توجه قرار گرفته است.
 
دبیری، تیم تبریزی صدرنشین لیگ برتر در حالیکه هفته‌های گذشته حاشیه امنیت بیشتری داشت و با تیم دوم جدول فاصله 8 امتیازی خود را حفظ کرده بود حالا در حالی که تنها 3 هفته به پایان لیگ مانده گیتی‌پسند را با یک امتیاز در یک قدمی و حفاری را با 3 امتیاز پشت سر خود می‌بیند تا کوچکترین اشتباه به صدرنشینی دبیری پایان دهد و رویای شیرین یاران شمسایی را بر هم زند تا قهرمانی به اصفهان یا اهواز برسد.
 
دبیری نیز برای افزایش فاصله خود با رقبا، زمزم را در تبریز میزبانی می‌کند تا شاید همشهری گیتی‌پسند پل تبریزی‌ها برای رسیدن به قهرمانی باشد البته دبیری نیم فصل دوم امتیاز‌های غیر‌قابل پیش‌بینی را به رقبا واگذار کرده که شکست مقابل راه‌ساری و تساوی برابر شهرداری ساوه از جمله آنها است و همین امر دبیری را در این هفته‌ها به هیاهو انداخته است. از سوی دیگر زمزم نیز برای فراز ار خطر سقوط مقابل یاران شمسایی‌ صف‌آرایی می‌کند زیرا در صورتیکه پتروشیمی‌ موفق به شکست منصوری شود زمزم جایگاه سیزدهم را از آن خود می‌کند و به کاندید سقوط تبدیل می‌شود و به همین دلیل هر 2 تیم سرشار از انگیزه به رقابت با هم می‌پردازند یکی برای قهرمانی و دیگری برای بقا در لیگ برتر.
 
اما در دومین رقابت مربوط به تیم‌های صدرجدولی گیتی‌پسند در خانه خود به مصاف راه‌ساری قعرنشین می‌رود مدعی عنوان قهرمانی که در بدترین شرایط به فاصله 9 امتیازی از صدر رسید و در جایگاه سوم قرار گرفت حال با یک اختلاف امتیاز از دبیری سایه خود را بر جام قهرمانی انداخته  تا بر جذابیت لیگ بیفزاید. شاگردان لک حال برابر راه‌ساری با تمام قدرت حاضر می‌شوند تا تجربه تلخ دبیری‌ها گریبانگیر آنها نشود و با این رقابت به تفاضل گل بیشتری نسبت به صدرنشین برسند تا در صورت لزوم این تفاضل‌ اصفهانی را به قهرمانی برساند اما راه‌ساری را نیز نمی‌توان دست کم گرفت تیمی که بر خلاف بسیاری از تیم‌های برتر همانند میثاق که در تور‌نمنت تبریزی‌ها عملکرد قابل قبولی نداشته با پیروزی برابر هلال‌احمر و دبیری و تساوی با شهرداری تبریز قدرت و تجربه خود در لیگ برتر را به رخ رقبا کشید.
 
این دیدار نیز به سبب رویارویی یکی از سکو‌نشینان با قعرنشین جدول جذابیت بسیاری در پی دارد اما دیگر دیدار حفاری سومین سکونشین لیگ برتر در سه هفته مانده به پایان فصل تورنمنت‌های تبریزی خود را با رویارویی با هلال‌احمر در تبریز آغاز می‌کند.
 
حفاری که پس از تغییر و تحولات در تیم خود و مدیریت حواشی از سوی ناظم‌الشریعه در نیم فصل دوم قابل قبول ظاهر شد تا به مقام سوم جدول دست یابد حالا با تنها سه اختلاف امتیاز با صدر قهرمانی را دور از ذهن نمی‌بیند و تا آخرین لحظه برای این رویا رقابت می‌کند البته شروع تورنمنت‌های تبریز به سبب شرایط خاص برای تمام تیم‌ها دشوار پیش بینی می‌شود باید دید حفاری در این روز‌های سرنوشت‌ساز چگونه برای ارتقاء در جدول با سه همشهری رو‌به‌رو می‌شود.

در سوی دیگر میدان هلال‌احمر نیز رقیب سرسختی جلوه می‌کند تا برای تک رقمی‌شدن رتبه‌اش در جدول رقابت کند البته خستگی که هلال‌احمری‌ها برای حفاری با رقابت سنگین خود بوجود می‌آورندمی‌تواند به سود دبیری باشد و حفاری خسته از این دیدار هفته آینده مقابل صدر نشین رقابت کند.

هلال احمر که در نیم فصل نخست وضعیت بهتری داشت و حتی سکو نشین هم شد روند نزولی را پیش گرفت تا در جایگاه 10 قرار گیرد. در همین راستا برای اثبات توانایی خود و حداقل ارتقاء در جدول چشم به امتیاز کامل این دیدار دوخته تا کار حفاری مشکل باشد.

تأسیسات دریایی در تهران فرش‌آرا را میزبانی می‌کند البته شاگردان صانعی با شکست سنگین 7 بر صفر هفته گذشته اوضاع خوشی ندارند اما برای گرفتن امتیاز از فرش‌آرا که با شکست ماهان تندیس در هفته گذشته نوار ناکامی خود را پس از هشت هفته قطع کرد، به رقابت می‌پردازند.

در قم ماهان تندیس و میثاق به مصاف هم می‌روند تا 2 تیم در هفته‌های پایان فصلی شکست هفته گذشته خود را جبران کنند.

پتروشیمی در ماهشهر منصوری را میزبانی می‌کند تیم رده سیزدهمی برای ارتقاء در جمع برترین‌ها به سه امتیاز بازی نیاز دارد و منصوری نیز برای افزایش فاصله با میثاق برای پیروزی می‌جنگد زیرا باخت این تیم با بازی عجیب بازیکنانش برابر دبیری تمام امید‌هایش را به منظور سکونشینی و حضور در کورس قهرمانی از بین برد.

البته انگیزه این تیم برای منصوری قدرتمند برابر گیتی‌پسند شاید رقابتشان در این هفته را تحت‌تأثیر قرار دهد. از ابتدا نیز منصوری با توجه به شرایط به سکو نشینی نمی‌اندیشد و یک پله بالا یا پایین‌تر تفاوتی در اهداف آنها نخواهد داشت. اما هفتمین رقابت هفته بیست و چهارم به مصاف هم نام‌های لیگ برتر در تبریز و ساوه مربوط می‌شود و شهرداری تبریز از ابتدای فصل روندی منطقی را در پیش گرفته و با جریان ثابتی رقابت می‌کند.

اما شهرداری ساوه که با حضور ابطحی به نتایج قابل قبولی دست نیافته از زمان حضور مجدد عقابی در کادر فنی جان تازه‌ای گرفته و در پی آن هفته گذشته با تساوی صدرنشین لیگ را متوقف کرد تا فاصله‌اش با رقیب به یک امتیاز برسد حالا برای پایان دادن به تورنمنت‌های تبریزی خود به این شهر می‌رود تا با دست پر به ساوه بازگردد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: تیم ، انگیزه ، پسند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار