بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طراحان انفجار امروز بیروت، وحدت ملی لبنان را نشانه رفته‌اند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکوم کردن انفجار امروز لبنان گفت: انفجار بیروت وحدت ملی لبنان را نشانه رفته است.

علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در پی انفجار امروز بیروت ضمن محکومیت این انفجار به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: انفجار بیروت وحدت ملی لبنان را نشانه رفته است.
 
ویافزود: با توجه به توافق اخیر لبنان در تشکیل دولت و خوشحالی مردم از این موضوع که شب گذشته به خاطر این توافق و تشکیل دولت جدید بعد از چند ماه اتفاق افتاد این انفجار صورت گرفت.  

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: انفجار امروز بیروت نشان داد طراحان این انفجار وحدت ملی لبنان را نشانه رفته‌اند و شادی شب گذشته مردم را تبدیل به ناراحتی و اندوه کرده‌اند.   
 
بروجردی ضمن محکومیت این انفجار گفت: تروریست‌ها و حامیان آن‌ها باید بدانند که مسیر کشورهایی مانند لبنان که به دنبال استقلال و عزت هستند در زیر سایه وحدت ملی هم چنان به مسیر خود ادامه خواهند داد.
 
اضافه می‌شود؛ قبل از ظهر امروز چهارشنبه 30 بهمن ماه انفجاری در نزدیکی مرکز فرهنگی ایران در بیروت رخ داد که براساس آن گفته می‌شود چندین نفر کشته و زخمی شدند.   

هم چنین نخست وزیر لبنان در واکنش به انفجار امروز بیروت گفت: پیام به ما رسید و با اتحاد و همبستگی پاسخ آن را خواهید داد.
 
وی تصریح کرد: این حادثه اصرار تروریست‌ها برای ایجاد فتنه در لبنان را نشان می‌دهد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: انفجار ، بیروت ، لبنان ، طراح ، دولت ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار