آخرین اخبار از انجمن قلم ایران؛

"قلم" پیگیر رفاه، پژوهش و آموزش شد

قلم به عنوان وسیله‌ای برای بهترین نوع بازتاب همه چیز، این بار به واسطه‌ تشکیل کمیته‌های تخصصی در انجمن قلم ایران پیگیر‌ مباحث متعددی چون رفاه، پژوهش و آموزش شد.

"محسن پرویز"، سخنگوی انجمن قلم ایران در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی در انجمن قلم ایران و تعیین مسئولان این کمیته‌ها در جلسات اخیر  این انجمن فرهنگی، افزود:  وظایف این کمیته‌های تخصصی شکل گرفته در بطن انجمن قلم ایران می‌توان به پیگیری فعالیت‌هایی هم راستا با اهداف انجمن در حوزه‌های تحت نظارتشان‌  اشاره کرد.
 
 به گفته پرویز، بر اساس آنچه در اساسنامه‌ انجمن قلم ایران آمده انجمن می‌تواند کمیته‌های تخصصی را  برای پیگیری اهداف  خود در زمینه‌های چون رفاه، پژوهش و آموزش تشکیل بدهد.
 
 همچنین سخنگوی انجمن قلم ایران  در بخش دیگری  از سخنان خود به برگزاری اولین  جلسه  هیات مدیره ادوار‌ انجمن قلم ایران اشاره کرد و گفت:  این جلسه با حضور اعضای انجمن  که طی دوره‌های گذشته عضو هیات مدیره انجمن قلم ایران بوده‌اند برگزار شد تا بستر مناسبی برای کمک فکری  آنها به هیات مدیره فعلی  در اجرای برنامه‌های روی میز انجمن فراهم شود.
 
 
وی افزود:  مسئولان انجمن قلم ایران در فکر تکرار برگزاری جلسات هیات مدیره ادوار‌ انجمن هستند.
 
پرویز با اشاره به جشنواره ادبی قلم زرین‌ اظهار داشت:  اولین جلسه داوران جشنواره‌ قلم زرین تشکیل شد و طی آن احکام داوران ‌ با حضور  دبیر  جشنواره به آنها تحویل داده شد.
 
سخنگوی‌ انجمن قلم ایران ایران‌ خاطر نشان کرد: پس از تحویل حکم داوران، گردآوری آثار قابل  ارائه به جشنواره قلم زرین‌ آغاز شو داوری  جدی آنها به دلیل  ضرورت‌ مشارکت تمامی آثار منتشر شد در دوره آینده جایزه قلم زرین در اردیبهشت‌ ماه سال 1393  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار