اصفهان/

آتش سوزی گسترده کارخانه فرش در کاشان مهار شد

مدیر عملیات سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان از مهاریک فقره آتش سوزی در کارخانه فرش شاهکار صفویه واقع درشهرک صنعتی امیرکبیر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمد توکلی سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران گفت: این آتش سوزی مقارن ساعت 15 و 45 دقیقه روز سه شنبه 15بهمن رخ داد که با اطلاع رسانی به ایستگاه های آتش نشانی از طریق ستاد فرماندهی سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان و حجم گسترده آتش سوزی 22 نفر از ماموران ایستگاه هاي عملیاتی شماره1 ،2 ،3 و4 این سازمان با 8 خودروی اطفائیه سنگين و 3 خودروی پشتیبانی به محل خادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به گسیل سایر تجهیزات لازم به محل حادثه برای اطفاء حریق کامل افزود: آتش سوزی گسترده در کارخانه به سوختن بخش قابل توجهی از مواد اولیه و تخریب قسمتی از سوله بخش انبار شرکت منجر شد.

به گفته وی،باتلاش موثر و موفق ماموران آتش نشانی کاشان حریق مهار و از وقوع خسارت سنگین به دیگر تجهیزات و مواد اولیه موجود در محل و سوله های مجاور جلوگیری شد.

مدیر عملیات سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان در پایان رعايت استانداردها، توصيه هاو ضوابط ایمنی لازم الاجرا در پیشگیری از وقوع حوادث توسط متصدیان واحدهای صنعتی را خواستارشد.

انتهای پیام
برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، اتش ، سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.