در جریان بازدید اعضاء کمیسیون ماده پنج شهر تهران عنوان شد :

ساماندهی ناحیه صنعتی شمال ری ؛ بعد از 20 سال بلاتکلیفی / آغاز بزرگ ترین پروژه اقتصادی منطقه 20

طرح موضعی محدوده 200 هکتاری خیابان فدائیان اسلام در منطقه 20 با عنوان پهنه کارو فعالیت در نیمه اول سال آینده اجرایی می شود.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 20 تهران، منصور کتانباف شهردار منطقه 20 در جریان بازدید میدانی مدیرکل و اعضاء کمیته فنی کمیسیون ماده پنج  شهر تهران از ناحیه صنعتی شمال ری گفت: طرح موضعی این محدوده تهیه شده و با اتمام بررسی های کارشناسی، در ماه های نخست سال آینده با ایجاد سازمان اجرایی، این پروژه بزرگ اقتصادی کلید می خورد.
 
کتانباف با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی شمال ری، محدوده 200 هکتاری از خیابان فدائیان اسلام در منطقه 20 را شامل می شود افزود: با اجرای این طرح اراضی صنعتی این محدوده بعد از 20 سال بلاتکلیفی ساماندهی می شود.
 
وی حفظ ابنیه های تاریخی نظیر قلعه ارامنه و فضاهای سبز موجود را از اولویت های اجرای این طرح از سوی شهرداری تهران برشمرد و گفت: ایجاد مراکز تجاری، اداری، مراکز تولیدی، نمایشگاه، بازار روز، فضاهای سبز عمومی و پارکینگ از جمله کاربری های جدید ناحیه صنعتی شمال ری است.
 
شهردار منطقه 20 تهران به دیگر طرح های موضعی این منطقه20 نیز اشاره کرد و اظهار داشت: طرح موضعی ساماندهی وتوسعه اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از طرح های تصویب شده است که با پیش بینی اعتبارات جدید، سال آینده تسریع می شود و طرح موضعی تپه تاریخی چشمه علی نیز در دست بررسی و اقدام است.
 
این بازدید میدانی با حضور مجید پاکساز مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری شهرداری تهران و اعضاء کمیته فنی کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران و با همراهی شهردار منطقه، معاون شهرسازی و معماری ، شهردار و معاون ناحیه 2 شهرداری منطقه 20، به صورت پیمایش سواره و پیاده در محدوده خیابان فدائیان اسلام منطقه 20 انجام شد.
برچسب ها: پروژه ، اقتصادی ، شهرری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار