اصفهان/

تشکیل هیات پنج نفره اتاق اصفهان برای پیگیری احیای رودخانه زاینده رود

هیات نمایندگان اتاق اصفهان در سی و ششمن جلسه خود هیات پنج نفره با هدف پیگیری راهکارهای احیای رودخانه زاینده رود انتخاب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، رییس اتاق اصفهان در ابتدای این جلسه گفت:رودخانه زاینده رود در طول تاریخ همواره عامل موثر در شکل گیری شهر اصفهان و تمدن فلات مرکزی ایران بوده و همچنین در اقتصاد و فرهنگ استان اصفهان نقش بسزایی داشته است.

«خسرو کسائیان» افزود:خشک شدن این رودخانه تاثیرات منفی در صنعت گردشگری و کشاورزی و همچنین از دست رفتن پوشش سبز استان اصفهان شده است .

وی خواستار گفت:در این راستا هیات نمایندگان اتاق هیات پنج نفره ای از اعضای هیات نمایندگان با هدف پیگیری راهکارهای اجرایی احیای رودخانه تشکیل داد .

نایب رییس اتاق اصفهان در این جلسه فعال شدن بخش خصوصی بویژه هیات نمایندگان اتاق در بررسی راهکارهای عملی جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود را خواستار شد و گفت:تشکیل بخش های مختلف دولتی و خصوصی و همچنین پیگیری از نمایندگان مجلس می تواند در این راستا موثر باشد و باید از هر ظرفیتی در این راستا استفاده شود.

«محمود اسلامیان»،هم نوایی خانه های صنعت و اتاق های بازرگانی را باعث برطرف شدن مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و رونق فضای کسب و کار کشور برشمرد و گفت:همکاری نزدیک این دو تشکل می تواند به تقویت بخش خصوصی در ساختار اقتصادی کشور منجر شود./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.