شهرکرد/

همکاری دانش آموزان و حوزویان توسعه کیفی آموزش مدارس را به همراه دارد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تأکید بر استحکام پیوند مدارس با مساجد، گفت: همکاری دانش آموزان و حوزویان توسعه کیفی آموزش مدارس را به همراه دارد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، با تجلیل و قدردانی از انگیزه و روحیه این مجموعه از بی تفاوتی نسبت به امور به عنوان آفت رشد جوامع یاد کرد.
وی افزود: بی تفاوتی متولیان دین و فکر و اخلاق به عنوان رشد دهنده ذهن ها خطر بزرگی برای جامعه اسلامی است و دین اسلام نیز به مومنان سفارش کرده است اگر در جامعه با مواردی مواجه شدند که بر اساس دستورات دین نیست حساسیت نشان داده و امر به معروف و نهی از منکر کنند.
حجت الاسلام نکونام از افزایش ارتباط آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و مساجد به عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: اگر این مهم محقق شود، می توانیم دانش آموزان مسجدی تربیت کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، نشست مشترک شورای آموزش و پرورش با مدیران و متولیان حوزه های علمیه را از ضروریت های کاری این شورا عنوان کرد و گفت: یکی از وظایف شورای آموزش و پرورش، سرعت بخشیدن به روند آموزشی و پرورشی و تغذیه فکری دانش آموزان است که تحقق این مهم در گرو ارتباط مدارس با حوزه های علمیه است.
رییس شورای استانی حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی هدفمند برای گسترش ارتباط و پیوند مدارس با اولیاء دانش آموزان را ضروری دانست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.