سمنان/

مصدومیت محیط بان آرادان در تعقیب شکارچیان

متخلفین در حین فرار از منطقه با خودروی خود یکی از محیط بان را مصدوم و با سرعت به مسیر خود ادامه می دهند

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان آرادان،از مصدوم شدن یک محیط بان این شهرستان در عملیات تعقیب و گریز شکارچیان متخلف خبر داد.
رضا شاه حسینی ،بابیان اینکه شکارچیان در حین فرار با خودروی خود این محیط بان را مصدم می کنند، اضافه کرد: این محیط بان در ادامه با پای مصدوم به تعقیب متخلفین ادامه می دهد.
وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت جسمی محیط بان مصدوم ،رضایت بخش است و مراحل درمانی روی زانوی ایشان ادامه دارد.رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان آرادان، گفت: محیط بانان در منطقه شکار ممنوع خنار با مشاهده آثار شکارچیان در منطقه با تاریک شدن هوا، به ایجاد پست های ایست و بازرسی در مسیرهای خروجی منطقه می پردازند که حوالی ساعت 23 شکارچیان که با یک دستگاه خودرو سواری قصد خروج از منطقه را داشتند با ایست محیط بان مواجه و اقدام به فرار می کنند.وی دامه داد: متخلفین در حین فرار از منطقه با خودروی خود یکی از محیط بان را مصدوم و با سرعت به مسیر خود ادامه می دهند ولی مامورین به تعقیب آنان پرداخته و پس از مدتی با خودروی آنان که به دلیل ترکیدگی لاستیک از جاده منحرف شده بود مواجه می شوند.
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان آرادان،اضافه کرد: شکارچیان به صورت پیاده ،متواری و خودرو خود را رها می کنند که از خودرو مذکور لاشه دو راس قوچ وحشی کشف شد.وی همچنین گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی خودرو در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.