عضو كميسيون فرهنگي مجلس و شوراي نظارت بر صداوسيما:

تضعيف رسانه ملي، آب در آسياب دشمن ريختن است

رمضان شجاعي‌كياسري، نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي، مطالب نقل‌شده از قول وي را در برخي سايت‌هاي خبري درخصوص انتقاد از رسانه ملي تكذيب كرد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، كياسري در ارتباط تلفني با اداره كل روابط عمومي رسانه ملي،ادعاي انتقادش از صدا وسيما را كاملا بي‌اساس خواند و با ابراز تأسف از بداخلاقي برخي رسانه‌ها در تحريف سخنانش گفت:متن سخناني كه از قول من در سايت خبري عصر خبر و برخي رسانه‌هاي ديگر نقل شده است، متن سوالي بود كه خبرنگار از من كرد و من در پاسخ آن گفتم «قانون جديد، رئيس صداوسيما را در قبال شوراي نظارت بر صداو سيما كه متشكل از نمايندگان سه قوه است پاسخگو مي‌كند و يك بند آن اين‌ است كه گزارش‌هاي نمايندگان مجلس در شوراي نظارت اين پاسخ را به استحضار هيئت رئيسه مي‌رساند و آن‌ها پس از بررسي، آن را در صحن علني مجلس مطرح مي‌كنند».
 
 وي افزود: با اين بند، پاسخگويي شفافيت بيشتري خواهد داشت.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس با قدرداني از زحمات و تلاش رسانه‌ملي گفت: امروز رسانه ملي در خط مقدم مبارزه با رسانه‌هاي معاند است.

شجاعي كياسري با تأكيد بر اين‌كه جنگ امروز، جنگ رسانه‌اي است تصريح كرد: تضعيف رسانه ملي، آب در آسياب دشمن ريختن است.وي با اشاره به عملكرد صداوسيما در مناسبت‌هاي ملي و مذهبي كشور گفت:در ايام محرم صداوسيما شكوه و عظمت مردم را در عزاي سالار شهيدان به نمايش گذاشت كه با تحسين مراجع عظام همراه بود.
 
عضو كميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به عملكرد درست رسانه ملي در انتخابات و ديگر مناسبت‌هاي ملي و مذهبي گفت:صداو سيما با وجود محدوديت‌هاي مالي در تمام مناسبت‌ها از جمله انتخابات رياست جمهوري بسيار پرقدرت ظاهر شد و بدون جهت‌گيري سياسي به رسالت خود عمل كرد.

نماينده مردم ساري در مجلس با انتقاد از متن سخيف خبر ديروز كه به نقل از سايت خبري"عصر خبر"در برخي رسانه‌ها منتشر شده بود، از رسانه‌ها و جرايد خواست اصل امانتداري را سرلوحه كار خود قرار دهند و از اعمال سليقه و ديدگا‌ه‌هاي خود در مصاحبه‌ها پرهيز كنند. ديروز برخي ازسايت‌هاي خبري، به نقل از شجاعي كياسري، نماينده مردم ساري در مجلس،مطالبي را در انتقاد از سازمان صداوسيما مطرح كرده بودند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار