حسنی‌آهنگر در هفتمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران:

شعار ما اقتدار ملی و توسعه پایدار با فرماندهی و کنترل بومی است

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به این که مقام معظم رهبری بحث دستیابی به تمدن نوین اسلامی را در افق 50 ساله برای سال 1434 تعریف کرده‌اند گفت: ما کسب مرجعیت علمی در جهان را دنبال می‌کنیم تا کمک کار نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران محمدرضا حسنی‌آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) در هفتمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: شعار اقتدار ملی و توسعه پایدار با فرماندهی و کنترل بومی شعار این کنفرانس است که برای رسیدن به هدف و اقتداری که مقام معظم رهبری تعریف کرده‌اند به کار می‌آید.
 
وی افزود: این کنفرانس نسبت به همایش‌های شش‌گانه قبلی ویژگی‌های خاصی دارد که از آن جمله مشارکت و همکاری فعال بخش‌های مختلف دفاعی ارتش، ناجا، سپاه و همدلی همه این مجموعه‌ها در تعریف محورهای اصلی و اهداف این همایش است.  
 
حسنی آهنگر تصریح کرد: نمایشگاه آخرین دستاوردها همکاری با حوزه علمیه در مبانی و مباحث علوم انسانی در بحث‌های فرماندهی و کنترل از جمله برنامه‌های این کنفرانس است.  
 
فرمانده دانشگاه امام حسینی(ع) گفت: شعار تحولی این دانشگاه را به نام تحول علمی و تعالی معنوی تعریف کردیم که همه فعالیت‌های دانشگاه در این راستا صورت گیرد.  
 
وی افزود: مقام معظم رهبری بحث دست‌یابی به تمدن نوین اسلامی را در افق پنجاه ساله برای سال 1434 تعریف کرده‌اند که ما نیز همه برنامه‌های دانشگاه امام حسینی(ع) را براین اساس قرار داده‌ایم.  
 
وی اظهار داشت: افق میان مدت نیز برای سال 1404 تعریف شده که کشور برتر منطقه باشیم.  
 
حسنی آهنگر تصریح کرد: در این 20، 30 سال گذشته رهبر معظم انقلاب تدوین نوین اسلامی را براساس رسیدن به اقتدار علمی تعریف می‌کنند و لازمه آن را کسب مرجعیت علمی می‌دانند، لذا ما نیز کسب مرجعیت علمی در جهان را دنبال می‌کنیم تا کمک کار نظام جمهوری اسلامی باشیم.  
 
فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم که به علمی متفاوت از علوم غربی دست یابیم تا همه علومی که به وسیله خداوند تولید شده را کشف کنیم.  
 
وی خاطر نشان کرد: رسیدن به این موضوع هدف میانی است و هدف نهایی ما حرکت در مسیری به عنوان مقدمه ظهور امام زمان(عج) است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، پایدار ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار