علیرضا جاوید نیا:

گله‌ای از کسی ندارم/ همکاری با تیم "جمعه ایرانی" ندارم

علیرضا جاویدنیا، بازیگر پیشکسوت رادیو گفت: مخالف حضور جوانان نبوده و از شروع سال جاری دیگر با "جمعه ایرانی" همکاری نمی‌کنم.

"علیرضا جاویدنیا" بازیگر پیشکسوت رادیو، درباره کناره‌گیری‌اش از برنامه رادیویی "جمعه ایرانی" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: از شروع سال 92 دیگر به جمعه ایرانی نرفتم ولی همچنان اجرای راه شب و مسابقه دو راهی را در شبکه رادیویی ایران عهده دار هستم.
 
وی افزود: فردی با صبر و تحمل بسیار هستم و از شخصی هم گله‌ای ندارم ولی اگر از شرایطی ناراحت شوم آن کار را ادامه نمی‌دهم.
 
 جاویدنیا با بیان اینکه مطلب که با کسی جنگ ندارم، اظهار داشت: با هیچ کسی جنگ ندارم و ترجیح می‌دهم که سراغ فعالیت دیگری بروم.
 
 این هنرمند کشورمان با اشاره به حضور در پروژه‌های تلویزیونی، تصریح کرد: چند روز پیش پیشنهادی را از سوی دوست خوبم "حسن هدایت" داشتم که در نهایت لطف ایشان، آن را نپذیرفتم.
 
وی ادامه داد: بنا به دلایل بسیاری برنامه‌های تلویزیون را دنبال نمی‌کنم و به سینما و تئاتر هم نمی‌روم.
 
جاوید نیا درباره اعمال سلایق شخصی ابراز داشت: متاسفانه سلیقه‌های شخصی جای خود را به اجرای هر قانونی داده و فکر می‌کنم کار در این شرایط مناسب پیشکسوتانی چون من  نیست.
 
بازیگر جمعه ایرانی با اشاره به فعالیت های جوانان افزود: مخالف حضور جوانان و فعالیت آنان در عرصه‌های هنری نیستم و دیده شده که بعضی از آنان با استعداد هستند و موفق می‌شوند.
 
جاوید نیا تصریح کرد: من و همکارانم نیز روزی جوان بودیم ولی در کنار پیشکسوتان نشستیم و در کمال احترام به آنان از تجربه هایشان بهره‌مند شدیم.

وی ادامه داد: سالهاست که سلیقه های شخصی جایگزین بعضی از قوانین شده و من هم ترجیح می‌دهم که احترام خود را حفظ کنم.
 انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار