پير تبهکاران دستگير شد/از جعل کارت پايان خدمت تا شرارت و قاچاق مواد مخدر+تصاوير

پير مردي که ويتريني از اعمال مجرمانه در پرونده خود داشت اين بار به جرم حمل سلاح سرد و جعل ده‌ها عدد کارت پايان خدمت و شناسامه دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ چند شب گذشته ماموران کلانتري 112 ابوسعيد در حال گشت زني بودند که يک موتور سيکلت با پلاک مخدوش را مشاهده کرده و آن را به طور نامحسوس زير نظر گرفتند.

ماموران پس از چند دقيقه تعقيب و مراقب برايشان مسجل شد که اين مرد از خلافکاران حرفه‌اي شهر است. لذا جهت دستگيري وي وارد عمل شدند ولي متهم با رويت ماموران و با استفاده از شلوغي شهر اقدام به فرار کرد و ماموران نيز به تعقيب وي پرداختند.

اين تعقيب و گريز چند کيلومتر طول کشيد و در پايان ماموران با تدبير و تبحر خود موفق شدند بدون هيچگونه خسارت جاني و مالي اين تبهکار کهنه کار را دستگير کنند.

متهم که خود را در یک قدمی چوبه دار می دید با پیشنهاد رشوه مبلغی کلان سعی در تطمیع مامور وظیفه شناس نموده، که مامور با ایمان و خداشناس بلافاصله رشوه مذکور را رد نموده و متهم را به کلانتري انتقال دادند.

رئيس کلانتري 112 ابوسعيد سرگرد کيومرث حسنوند درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در بازرسي بدني از متهم که غلام نام داشت، مقدار 45 گرم مواد مخدر از نوع شیشه بسته بندی شده و آماده توزیع، یک عدد ترازوی توزین موادمخدر، بیش از پانزده عدد شناسنامه اسم دار و چندین و چند شناسنامه خام بدون اسم، انواع و اقسام مدارک شناسایی از جمله گواهینامه، کارت ملی، کارت معافیت و پایان خدمت سربازی با نام و بدون نام همگی جعلی ، چندین گوشی تلفن همراه و چندین و چند سیم کارت، یک عدد لپ تاپ و یک عدد قمه که به صورت ماهرانه ای جاسازی نموده بود را کشف گرديد.

به گفته اين مقام مسئول انتظامي  پس از استعلام و بررسی توسط شعبه مواد مخدر کلانتری ویترینی از سوابق متهم از جمله قاچاق مواد مخدر، شرارت، جعل و غیره بدست آمد و پس از تشکیل پرونده متهم به همراه اموال و مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی گردید.
 
 
 
 

انتهاي پيام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
این ها را از کجا اورده
آخرین اخبار