رشت/

دیدار استاندار گیلان با خانواده های معظم شهدا

استاندار گیلان در روزهای نخست كارش با خانواده های معظم شهدا ديدار كرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، استاندار گیلان در منزل خانواده شهيدان يوسفی كه 3 شهيد و شهيدان قناد كه 2شهيد تقديم انقلاب اسلامی ايران كرده اند حضور يافت و با آنان ديدار و گفتگو كرد.

نجفی در ديدار با خانواده شهيدان يوسفی گفت : مديران نيز برای گرفتن روحیه مضاعف و خدمتگزاری بیشتر به مردم ، نياز به ديدار با اين بزرگواران دارند.

استاندار گيلان همچنين در اين ديدار با تبريک فرا رسيدن دهه ولايت و امامت گفت : همه بايد تلاش كنيم تا توفيق ولايتمداری داشته باشیم.
محمدعلی نجفی سپس در ديدار با مادر شهيدان قناد با تجليل از صبر و استقامت مادران شهدا گفت: بايد در جهت حل مشكلات اقتصادی فقر ، بيكاری و جلوگيری از معضلات فرهنگی به عنوان دغدغه های اساسی تلاش كنيم زیرا اگر به مردم خدمت نكنيم نمی توانيم پاسخگوی شهدا باشيم.
گفتنی است ؛ شهيد محمد يوسفی در بيست و دوم خرداد سال 1363 در سن 16 سالگی ، قدرت لله يوسفی در هفتم مرداد 1364 در سن 25 سالگی و محمود يوسفی در بيست و دوم دی ماه 1365 در سن 16 سالگی به ترتیب در مریوان ، اشنویه و شلمچه به ديدار معبود شتافتند.
شهيد محمود نهی قناد نيز در بيست و ششم اسفند ماه سال1365 در سن 26 سالگی در شلمچه و شهيد مهدی نهی قناد نيز در دوازدهم شهريور سال 1360 در سن 23 سالگی توسط منافقين كوردل در رشت به شهادت رسيدند./ش ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.