رودهن/

دوبله زیرزمینی مسیری انحرافی و خارج از اصول حرفه ای است

دوبلور برجسته کشورمان گفت: گروهی که گرداننده دوبله زیر زمینی هستند تنها زحمات و تلاش خود را در مسیری انحرافی و خارج از اصول حرفه ای و ارزشی این هنربیهوده صرف می کنند .

ناصر ممدوح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد هنر دوبله گفت :هنر دوبله همانند سایر ابعاد حوزه فرهنگ و هنر کشور با بر خورداری از سابقه ای طولانی در این عرصه در کشور تا کنون توانسته در جذب مخاطب حتی برای تولیدات داخلی قدم هایی بزرگ بردارد .

وی در ادامه این مطلب افزود :هنر دوبله هم مانند سایر شاخه های هنر کشور برای دوام و پایداری در این چارچوب باید فضایی آرام و به دور از حواشی و فعالیت های تخریبی برای انجام امور محوله به نحو احسن تجربه کند .

این دوبلور کشورمان با اشاره به رشد دوبله های زیر زمینی در هنر دوبله کشور تصریح کرد :یک سری جوان ناآگاه و بی توجه به اصالت این هنر در کنار افرادی سود جو با تفکراتی ضد ارزشی و نگاهی سود جویانه به هنر دوبله در چارچوب دوبله های زیر زمینی بدون اهمیت دادن به ارزش ها فعالیت های مخرب خود را در چارچوبی نه چندان امن انجام می دهند .

ممدوح دوبله زیرزمینی را راهی بدون ایستگاه معنویت دانست و اضافه کرد :گروهی که گرداننده دوبله زیر زمینی هستند راهی را طی می کنند که در ایستگاه آخر آن سودی برای این افراد به لحاظ معنوی نخواهد داشت و تنها زحمات و تلاش خود را در مسیری انحرافی و خارج از اصول حرفه ای و ارزشی این هنربیهوده صرف می کنند .

این دوبلور کشورمان اظهار داشت :برخورد مسولان و جلوگیری از ادامه این فعالیت ها در حوزه فرهنگ و هنر کشور برای ادامه فعالیت هنر دوبله در آینده و حذف کلی مقوله دوبله های زیر زمینی امری لازم و ضروری به حساب می آید ./س


برچسب ها: دوبله ، حرفه ، فرهنگ ، تولیذات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.