آموزش و مشاوره گل و گیاه مدارس در جنوب پایتخت

مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 از آموزش و مشاوره گل و گیاه در مدارس این منطقه خبر داد.

معلم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح آموزش و مشاوره گل و گیاه در مدارس منطقه 19 در دستور کار اداره فضای سبز معاونت امور شهری و فضای سبز این منطقه قرار دارد. 
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود:‌این طرح به منظور آشنایی و ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموز ان با نحوه کاشت گیاهان فصلی، نهال و گیاهان آپارتمانی در دست اجرا است. 
 
معلم با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در همین راستا برنامه‌های آموزشی مختلف آموزش و مشاوره گل و گیاه در مدارس محلات 13 گانه منطقه 19 برگزار خواهد شد. 
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: در این طرح آموزش و مشاوره گل و گیاه و برنامه‌های آموزشی مختلف ویژه دانش‌آموزان روستاهای محروم منطقه 19 تا پایان سال 92 در مدارس این روستاها از اقدامات اجرایی این طرح است. 
 
معلم در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 افزود: احداث فضای سبز مدارس محلات 13‌گانه منطقه 19 به ویژه مدارس روستاهای محروم منطقه، توزیع بروشورهای آموزشی فضای سبز، آموزش گل و گیاه، اهدای گلدان به دانش‌آموزان برگزاری مسابقه نگهداری از گلدان‌های اهدایی فضای سبز، اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان در خصوص نگهداری و بهترین گلدان آموزش رایگان گل و گیاه در خانه‌های سلامت، سراهای محله و پایگاه‌های بسیج به صورت مستمر در سال جاری، آموزش و پرورش قارچ، سبزی‌کاری، گل آپارتمانی، کاشت نهال از اقدامات دیگر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 است. /ف

برچسب ها: معلم ، مدارس ، نهال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار