نمايشگاه 8 سال جنگ تحميلي در موزه هنرهاي معاصر

نمایشگاهی از آثار حبیب اله صادقی، مصطفی گودرزی، ادهم ضرغام، ناصر پلنگی و عبدالحمید قدیریان به نمایش در می آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی با موضوع هشت سال جنگ تحمیلی در قالب آثار نقاشی، پوستر، کاریکاتور و عکس در موزه هنرهای معاصر اهواز به نمایش درمی آید.

در این نمایشگاه که مقاومت نام گرفته و از امروز به مدت 15 روز برپا می شود، 115 اثر شامل 5 نقاشی، 20 پوستر،
30 کاریکاتور و 60 عکس با موضوع دفاع مقدس حضور دارد.

نمایشگاه مقاومت در دو نوبت صبح و عصر جهت بازدید برپا خواهد بود. در این نمایشگاه 15 روزه آثاری از هنرمندان سرشناس حوزه تجسمی همچون دکتر حبیب اله صادقی، دکتر مصطفی گودرزی، دکتر ادهم ضرغام، دکتر ناصر پلنگی و استاد عبدالحمید قدیریان به نمایش در خواهد آمد.

آیین گشایش نمایشگاه مقاومت دیروز  با حضور مدیرکل ارشاد استان خوزستان، مدیران و معاونین ارشاد و هنرمندان حوزه تجسمی ساعت 18 در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می شود.

علاقه مندان جهت بازدید می توانند از 1مهر تا 15مهر هرروز صبح ها ساعت 9 تا 12 و بعداز ظهرها ساعت 17 تا 20 به محل برپایی نمایشگاه واقع در موزه هنرهای معاصر اهواز مراجعه نمایند.

نمایشگاه "مقاومت" به همت موزه هنرهای معاصر اهواز و با مشارکت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس وابسته به بنیاد فرهنگی روایت  تا تاریخ 15 مهرماه در موزه هنرهای معاصر اهواز برپا خواهد بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار