تبریز/

یکی از ظرفیت های شهرستان اهر گردشگری است

فرماندار شهرستان اهر گفت: یکی از ظرفیت های شهرستان اهر گردشگری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی، در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه ای ورنی در شهرستان اهر افزود: با برنامه ریزی های مناسب و با حمایت از سرمایه گذاران می توانیم علاوه بر ایجاد اشتغال در بخش گردشگری، پتانسیل های شهرستان اهر در زمینه های گردشگری و به خصوص صنایع دستی با محوریت ورنی را جهت استفاده مسافران از این امکانات را بشناسانیم.

وی، افزود: مسئولان شهرستان اهر جهت کاهش بیکاری در شهرستان اهر نیز غافل نیستند و حمایت های در این زمینه صورت گرفته است و چندتا کارخانه در حال احداث می باشد که بعضی از آنها در سال جاری و بعضی دیگر در سال های آتی به بهره برداری خواهد رسید که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال جوانان جویای کار فراهم خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر، احداث پارک محلات را نیز از اولویت های دانست و افزود: بزرگ ترین پارک به نام پارک ولایت در کمربندی جاده اهر – مشکین شهر در حال احداث می باشد.

صدیقی، از حمایت از توسعه ورزش در شهرستان اهر نیز خبر داد و افزود: در این راستا امتیاز حضور در مسابقات کشوری فوتبال امید جوانان برای شهرستان اهر کسب شده است که از مهر ماه در این مسابقات رقابت خواهد کرد.

در پایان این مراسم از فعالان در برپایی پنجمین جشنواره منطقه ای ورنی در شهرستان اهر تجلیل شد.

گفتنی است :پنجمین جشنواره منطقه ای ورنی در شهرستان اهر با حضور استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، کردستان و کرمانشاه در محل کانون شهید فهمیده آموزش و پرورش شهرستان اهر از 22 تا 26 شهریورماه 92 برگزار شد که علاوه بر سخنرانی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، پخت نان یوخا، آش دوغ محلی، نمایشگاه صنایع دستی و ورنی و برپایی آلاچیق عشایر از دیگر برنامه ها بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.