تابش:

جباري بايد قبل از بستن قرارداد به استراحت فكر مي‌كرد

سخنگوي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: جباري با سپاهان قرارداد دارد و بازيكن سپاهان است كرانچار هم گفته جباري بايد مساله را حل كند.

تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه‌ها براساس نيازشان با بازيكنان قرارداد مي‌بندند. اگر جباري مي‌خواهد استراحت كند و فوتبال بازي كند بايد قبل از بستن قرارداد اين مسائل را مطرح مي‌كرد. كرانچار هم از جباري خواسته كه اين مساله را هر چه زودتر حل كند و وضعيت خود را روشن كند.

وي درخصوص وضعيت قرارداد رحيمي مديرعامل تيم فوتبال سپاهان اظهار داشت: بالاخره هر قراردادي يك روز تمام مي‌شود و رحيمي هم از اين امر مستثني نيست.

چند روزي طول مي‌كشد تا باشگاه قرارداد رحيمي را تمديد كند. با ارتباطي كه بين رحيمي و باشگاه برقرار است اميدوارم مساله قرارداد رحيمي هر چه زودتر حل شود و قرارداد جديد امضا شود.

تابش در پايان در مورد وضعيت مصدوميت سوكاي و محرم نويدكيا خاطرنشان كرد: نويدكيا با توجه به عمل موفقيت‌آميزي كه انجام داده 2 ماه ديگر مصدوميتش به طور كامل رفع مي‌شود و با توجه و تفكري كه نويدكيا دارد كمك بزرگي براي سپاهان است. اما سوكاي به احتمال زياد تا آخر فصل مصدوم است و اگر هم مصدوميتش رفع شود به مسابقات آخر فصل با بازيهاي آسيايي مي‌رسد./مح


برچسب ها: جباری ، سپاهان ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار