نمایشگاه هنر نگارگری در نگارخانه پردیسان دایر است

نمایشگاه نگارگری آثار «فرناز آهوری» با عنوان «نقوش خطی» از امروز شنبه 16 شهریورماه در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس به مدت یک هفته دایر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، تعداد 30 اثر نگارگری در ابعاد مختلف از این هنرمند جوان از 17 تا 24 شهریورماه به نمایش درآمده است.

فرهنگسرای فردوس با هدف آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با هنرها و تکنیک های مختلف نقاشی و همچنین ترغیب هنرمندان جوان به حضور فعال تر در در حوزه هنرهای تجسمی، اقدام به برگزاری نمیشگاه های متعددی به صورت مداوم، در این نگارخانه می کند.

خاطرنشان می شود؛ نگارگری مفهوم عام دارد و روش‌ها و سبک‌های گوناگون نقاشی ایرانی را شامل می‌شود؛ چه آنها که در کتاب و نسخه‌های خطی صورت گرفته همچون تذهیب، تشعیر، حاشیه سازی، جدول کشی، گل و مرغ و چه آنها که بر دیواربناها و بوم‌های دیگر انجام شده است. این هنر پیشینه ای دیرینه در ایران دارد و نخستین نگارگری ها در غارها یافت شده است.

«فرناز آهوری» دانش آموخته گرافیک، نمایشگاه های متعدد انفرادی و گروهی برگزار کرده و زیر نظر اساتیدی همچون رفعت فکوری، صادقی، لطفعلی، میرقائی و علی تن آموزش دیده است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه به جز ایام تعطیل، به نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44000203 تماس حاصل نمایند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای كسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار