رودهن/

تجهیزات رادیولوژی بیمارستان فیروزکوه فرسوده است

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه از فرسودگی تجهیزات رادیولوژی این مرکز درمانی خبر داد و گفت: این تجهیزات نیاز به تعویض دارند و پاسخگوی نیاز بیماران نیست.

دکتر ˈمحمدولی رضاپورˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه با وجود قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی سه استان بزرگ کشور و عبور سالانه میلیون ها مسافر و زائر از آن، از تجهیزات مناسبی برخوردار نیست.

وی ادامه داد: فرسودگی این تجهیزات به حدی است که بیشتر فیلم های خود را می سوزاند و از این نظر هزینه هنگفتی بر دوش بیمارستان می گذارد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه اظهار کرد: هم اینک بیماران تصادفی و همه افرادی که نیازمند عکس رادیولوژی هستند با آمبولانس به درمانگاه هلال احمر شهر اعزام می شوند که امکاناتی در حد ابتدایی دارد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده قرار است دستگاه دست دوم و کارکرده ای را از یکی از بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحویل بگیریم.

رضاپور افزود: البته محقق شدن این مهم مشروط به تجهیز آن بیمارستان به تجهیزات رادیولوژی دیجیتالی است که قول مساعد خرید آن از سوی خیران منطقه داده شده است.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید پزشکی توانایی تامین تجهیزات را برای مجموعه های درمانی تحت پوشش خود ندارد و باید از ظرفیت خیران منطقه برای تهیه دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز استفاده کرد.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه یادآور شد: تجهیز آزمایشگاه، افزایش فضای فیزیکی بیمارستان به خصوص درمانگاه و داروخانه و تامین نیروی انسانی از جمله پزشکان متخصص از دیگر مطالبات مجموعه بیمارستان و منطقه است.

بیمارستان امام خمینی(ره) با 56 تخت مصوب و فقط 32 تخت فعال در دو کیلومتری غرب فیروزکوه قرار دارد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.