قم/

حوزویان کارآمدی نظام اسلامی را تبیین کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه رسالت بزرگ حوزویان تبیین کارآمدی نظام اسلامی است، گفت: مبلغان به عنوان شبکه گسترده اجتماعی و دینی، وظیفه سنگینی را در تمام زمان‌ها بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی با تشریح نقش مبلغان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مبلغان به عنوان شبکه گسترده اجتماعی و دینی، وظیفه سنگینی را در تمام زمان‌ها بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت عظیمی است و جامعه بر اساس فرهنگ دینی و اجتماعی خود آمادگی شنیدن پیام مبلغان دینی را دارد تصریح کرد: وظایف مبلغان در انتقال پیام‌های دینی در این ماه الهی سنگین‌تر می‌شود.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: مبلغان باید پیام‌های الهی را آن گونه که در آیات قرآن تشریح شده است، متناسب با زمان، مخاطبان و نیازهای روز به جامعه منتقل کنند.

رجبی به نخستین وظیفه مبلغان در ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود: یکی از نخستین اولویت‌های مبلغان ارتقای سطح فرهنگی و دینی جامعه است.

استاد حوزه علمیه قم دومین وظیفه مبلغان حوزه علمیه را ایجاد انگیزه برای عمل به تعالیم دینی دانست و تصریح کرد: همواره انسان بر اساس دو ویژگی اشتیاق و انگیزه اصول خود را اجرا می‌کند.

رجبی با تاکید بر اینکه رسالت بزرگ حوزویان تبیین کارآمدی نظام اسلامی است گفت: مبلغان، نقش ولایت فقیه و رهبری را در راستای هدایت جامعه به سمت اسلام تشریح کنند./س

برچسب ها: قم ، حوزویان ، کارآمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.