ارومیه/

حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات سبب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود

مدیرکل سیاسی و انتخابات آذربایجان غربی خواستار آگاهی هر چه بیش‌تر مردم شد و گفت: بطور حتم حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات بار دیگر سبب یاس و ناامیدی دشمنان نظام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه کاظم علی‌نژاد در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات آذربایجان غربی که با حضور کارشناسان مسئول فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران در سال‌های متمادی توانسته استقلال خود را حفظ کند و با سرافرازی در تمام صحنه‌های انقلابی حضور داشته باشد.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات بار دیگر سبب یاس و ناامیدی دشمنان نظام می‌شود.

علی‌نژاد با اشاره به توطئه دشمنان، افزود: دشمنان نظام همواره در تلاش برای تشویش اذهان مردم ایران هستند اما مردم ایران اسلامی همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات آذربایجان غربی با اشاره موفقیت‌های مردم ایران، اعلام کرد: دشمنان این موفقیت‌ها را بر نمی‌تابند و همواره در تلاش برای ایجاد فتنه‌ای جدید هستند.

علی‌نژاد خواستار آگاهی هر چه بیش‌تر مردم شد و گفت: همیشه درهای توسعه و پیشرفت برای ملت ایران باز است.

وی خواستار دقت بیش‌تر در انتخابات شد و افزود: باید فردی مومن، متعهد و کاری در راس امور قرار گیرد و برای این منظور لازم است مردم در انتخابات دقت بیش‌تری داشته باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.