پخش تلاوت قرآن تاج‌زاده در كرسی تلاوت مجتمع امام خمينی(ره) از رادیو قرآن

رادیو قرآن دوشنبه 30 ارديبهشت‌ماه در هفتاد و سومين كرسی تلاوت مجتمع امام خمينی(ره)تلاوت سيدمهدی تاج‌زاده، قاری بين‌المللی كشورمان را به طور مستقیم تقدیم شنوندگان می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن, سيدمهدی تاج‌زاده، قاری بين‌المللی كشورمان در هفتاد و سومين كرسی تلاوت مجتمع امام خمينی(ره) دوشنبه، 30 ارديبهشت‌‌ماه، آياتی از قرآن كريم را تلاوت می‌كند.
بنابر اين گزارش، برنامه كرسی تلاوت اذان‌گاهی، 30 دقيقه قبل از اذان ظهر روز دوشنبه هر هفته آغاز می‌شود كه پس از تلاوت آياتی از قرآن كريم، اذان نيز با صدای قاری اجرا می‌شود، همچنين اين برنامه به صورت زنده از راديو قرآن به گوش علاقه‌مندان خواهد رسيد.
اين ششمين كرسی تلاوت قرآن كريم در سال 1392 است كه برگزار می‌شود و ورود به اين محفل قرآنی برای عموم مردم آزاد است، همچنين مكان آن در حسينيه الزهرا(س) واقع در بزرگراه رسالت، مجتمع امام خمينی(ره) واقع شده است.
. اين كرسی تلاوت به همت حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، راديو قرآن جمهوری اسلامی ايران و مجتمع امام خمينی(ره) برپا می‌شود و علاقمندان می توانند این مراسم را به طور مستقیم برروی موج اف ام ردیف100مگاهرتز از شبکه رادیویی قرآن بشنوند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار