مشهد/

حضور سرمایه گذاران در ناحيه صنعتی خوشاب سبزوار امکان پذیر شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي از آماده سازی زیرساختها در ناحيه صنعتی خوشاب سبزوار برای حضور سرمایه گذاران خبر داد .


علي سليماني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: اهمیت و نقش ارزشمند تولید ، امری غیرقابل انکار و مهم در کاهش بیکاری در منطقه است و شرکت شهرکهای صنعتی همواره درصدد تلاش برای ایجاد و افزایش واحدهای صنعتی بعنوان نماد اصلی تولید در استان است.

مدیرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی خراسان رضوي افزود: براساس سیاستهای جدید سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و با نگاه ویژه به جایگاه صنعت در خراسان رضوي ، بدنبال افزایش و توسعه شهرکها و نواحي صنعتی هستیم و در این راستا با انجام کارشناسی و ارزیابی و شناسایی منطقه خوشاب سبزوار و به منظور ایجاد زمینه فعالیتهـای صنعتی در این شهرستان اقدام به تهیه زمین مناسب و آماده سازی زیرساختهای لازم کرده تا صنعتگران مشتاق به امر تولیـد برای رشد صنعت و تولید و کارآفرینی حضور پیدا کنند .

وی با اعلام اینکه ایجاد زیر ساختها در مناطق كمتر توسعه يافته ،از رسالتهای اصلی شرکت شهرکهای صنعتی است، خاطرنشان کرد : از تمامی ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در استان برای برطرف کردن مشکلات و موانع روند تولید ، استفاده خواهیم کرد .

سليماني تصریح کرد : طرحهای عمرانی و زیرساختی در ناحيه صنعتی خوشاب سبزوار انجام شده که شامل پروژه زیرسازی جاده ورودی ، شبکه 20 کیلو ولت برق ، خط انتقال آب و آبرسانی معابر داخلی این شهرک با صرف مبلغ چهار ميليارد و 100 ميليون ریال ، از محل اعتبارات داخلی شرکت ، هزینه شده است .

وی همچنین اظهار داشت : صدور مجوز برای واحدهای تولیدی و عدم نیاز به دریافت مجوز جداگانه از ادارات مختلف ، کاهش هزینه های سرمایه گذاری ، دسترسی آسان و نزدیک صنعتگران شهرستانهای خوشاب و سبزوار به این ناحيه صنعتی و فراهم بودن امکانات زیربنایی نظیر آب ، برق ، گاز و مخابرات و آمادگی این ناحيه صنعتی جهت استقرار واحدهای ویژه صنعتی را می توان از مزایای مهم حضور سرمایه گذاران برای استقرار واحدهای تولیدی مناسب در ناحيه صنعتی خوشاب سبزوار دانست .

گفتنی است ، ناحيه صنعتی خوشاب سبزوار دارای مساحت 95 هکتار با وسعت 23 هکتار زمین صنعتی است ./ع

یوسف زاده

برچسب ها: صنعتی ، خوشاب ، سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.