در پی انتشار خبری مبنی بر برکناری "اسلامی مهر" از ریاست سیما فیلم؛

"سهرابی": "اسلامی مهر" همچنان به عنوان ریاست سیما فیلم به کار خود ادامه می دهد/ حکمی مبنی بر برکناری وي داده نشده است

هنوز حکمی مبنی بر برکناری "اسلامی مهر" از ریاست سیما فیلم داده نشده و او در این سمت به کار خود ادامه می دهد.

"سید تقی سهرابی" مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در خصوص برکنار نشدن حسن اسلامی مهر ریاست سیما فیلم در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: در خصوص این مورد خاص اسلامی مهر هنوز به فعالیت خود ادامه می دهد و هنوز به صورت رسمی و قطعی حکمی را برای معصوم زادگان داده نشده است و هر دوی این عزیزان مشغول به کار در سمت قبلیشان هستند.
وی افزود: جابجایی مدیران همواره در سازمان صدا و سیما مرسوم بوده است و این جابجایی ها در تعریف رسانه صاحب جایگاه است.
"سهرابی" تصریح کرد: کار در رسانه صدا و سیما همواره نیازمند ایده و فکر نو است. در صدا و سیما هر سه یا چهار سال یکبار مدیران به حوزه های مختلف تغییر سمت می دهند و این به آن معناست که از تجربه های آنها در حوزه های متفاوت بهره مند شویم.
وی ادامه داد: با این اقدام شما همیشه یک طراوتی را در حوزه های سازمانی مشاهد خواهید کرد ولی درباره این موضوع خاص هنوز رسما نامه ای داده نشده است و همچنان "اسلامی مهر" مشغول به فعالیت خود در مقام ریاست سیما فیلم هستند.
مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما با توجه به خبر انتشار یافته توسط  سایر خبرگزاری ها اظهار داشت: من خبرهای مرتبط در خصوص برکناری اسلامی مهر را در سایتهای دیگر خواندم و هنوز متوجه منبع آن نشده ام و معتقدم ذکر منبع در انتشار یک خبر جزو بخش های اصلی خبر است.
وی ادامه داد: در طول روز شنیده ها و شایعه های زیادی به گوش ما می رسد که نباید به آنها توجه کرد، ولی در این مورد خاص هر دو مدیر در سمتهای قبلی خود همچنان کار خود را ادامه می دهند.
"سهرابی" با اشاره به فعالیت "اسلامی مهر" و ساخت سریال های فاخر در زمان ریاست ایشان ابراز داشت: در دوران فعالیت "اسلامی مهر" و نیز اکنون سریال های فاخری مثل "مختارنامه" و "یوسف پیامبر(ص)" ساخته شد که جزو مجموعه های مورد استقبال مخاطبان در جهان و نیز کشور ما شده است.
وی با اشاره به ساخت "یک خانواده محترم" در دوران ریاست "اسلامی مهر" تصریح کرد: ساخت "یک خانواده محترم" در سیما فیلم اتفاق افتاد و اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، سیما فیلم برخورد مناسبی داشت و در آن دوران توضیحات کافی در این خصوص داده شد.
"سهرابی" ادامه داد: اگر هم قرار باشد جابجایی در حوزه سیما فیلم صورت گیرد این گردش مدیریتی مرسوم است و قرار نیست هر فردی تا پایان عمر کاری خود در یک سمت باقی بماند./ي2 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.