مسئول آموزش ستاد انتخابات گیلان:

آموزش هیئت‌های اجرایی انتخابات در گیلان برگزار شد

مسئول آموزش ستاد انتخابات گیلان گفت: آموزش اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات گیلان در پنج منطقه رودسر، لاهیجان، فومن، تالش و رشت برگزار شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمدرضا جلالی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه آموزش هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان اظهار کرد: طرح جامع آموزش انتخابات برای مجریان آغاز شده و آموزش‌ها در مرحله‌های مختلف انجام می‌شود.

وی از اتمام آموزش کارشناسان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان خبر داد و افزود: آموزش اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا در پنج منطقه رودسر، لاهیجان، فومن، تالش و رشت برگزار شده است.

جلالی با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مردم‌سالاری و پیشرفت علمی دو عامل اساسی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گیلان انتخابات را بزرگ‌ترین مظهر مردم‌سالاری خواند و بیان کرد: نقش مردم در تعیین مسئولان قوه مجریه و اجرایی بسیار محسوس است.

وی حضور پر رنگ مردم در تمام عرصه‌ها را سبب تحقق مردم‌سالاری دانست و یادآور شد: حماسه اقتصادی با پیشرفت علمی محقق می‌شود.

جلالی شکوفایی علمی را سبب عزت و اقتدار کشور ذکر کرد و گفت: ایجاد آسایش و رفاه نیازمند تلاش ویژه مسئولان و مردم است.

مسئول کمیته آموزش انتخابات گیلان با بیان اینکه حکام وابسته در 300 سال گذشته کشور را از پیشرفت علمی عقب نگه‌داشتند، خاطرنشان کرد: دنیای غرب در مدت مذکور به دنبال انقلاب صنعتی بود.

وی 24 خرداد ماه سال جاری را مظهر خلق حماسه سیاسی در کشور عنوان کرد و افزود: هیئت‌های اجرایی با اشراف به ضوابط، مقررات و قوانین می‌توانند مقدمات لازم برای حضور مردم در صحنه انتخابات را فراهم کنند.

جلالی کیفیت برگزاری انتخابات را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: هیئت‌های اجرایی بر تبلیغات کاندیداها نظارت داشته باشند و تخلف‌ها را بررسی کنند.
برچسب ها: گیلان ، انتخابات ، رودسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.