شما و فيلم هاي آخر هفته

فيلم هاي تلويزيوني «راه سوم»، «عبور از تاريكي» و «كاني» به ترتيب توليد صدا و سيماي مراكز بوشهر، زنجان و مهاباد پنج شنبه و جمعه از شبكه شما روي آنتن مي رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ فيلم تلويزيوني «راه سوم» به تهيه كنندگي و كارگرداني بهرام صادقي مزيدي در صدا و سيماي مركز بوشهر ساخته شده است كه مخاطبان شبكه شما مي توانند اين فيلم را 5 شنبه 12 ارديبهشت ساعت 23 از اين شبكه شما تماشا كنند.
 داستان اين فيلم در مورد اعظم اميري معلم حق التدريسي است كه براي ماندن در بوشهر و تدريس در يكي از آموزشگاه هاي اين شهر رقيبي هم امتياز دارد . علي رغم اينكه عموي او در آموزش و پرورش است اما به منطقه محروم بندرگاه مي رود. اين سفر آغاز ماجرايي است كه داستان فيلم را به پيش مي برد. 
فيلم تلويزيوني «عبور از تاريكي» به تهيه كنندگي، كارگرداني و نويسندگي عبدالرضا صادقي جهاني در صدا و سيماي مركز زنجان تهيه و توليد شده است. كه جمعه ساعت 13 از شبكه شما پخش مي شود. 
داستان تله فيلم «عبور از تاريكي» درباره نخبه و طراح ترانسفورماتور راكتوري به نام مهندس نصيري است كه به دليل وجود مشكلات و سختي‌هاي زيادي در مسير پروژه‌ها تصميم به استعفا گرفته و قصد رفتن به خارج از كشور را دارد و در اين شرايط نامه‌اي در زمينه فوت شيخ محمود تنها حامي وي كه سال‌ها او را حمايت كرده است، به مهندس مي‌رسد. 
همچنين فيلم تلويزيوني «كاني» به كارگرداني و تهيه‌كنندگي حسن محمد زاده كه در صدا و سيماي مركز مهاباد توليد شده است ،جمعه ساعت 18:15 ازشبكه شما پخش مي شود. 
روژين معلم جديد روستا با دختري نوجوان به نام كاني روبرو مي شود ، دختري مصيبت زده و روان پريش كه ظاهراً پدرش متوفي و مادرمعلمش ناپديد شده است . كاني بر اثر صحبت روژين قدري بهبود يافته و به مدرسه بازمي گردد و درهم نشيني اش با روژين هربار لايه اي از زندگي اش افشا مي شود.

برچسب ها: شما ، فیلم ، آخر هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار