رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از ندامتگاه قزلحصار:

اعطای تخفیف و تعلیق مجازات، عاملی اساسی در کاهش جمعیت کیفری است

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: مکاتبه با مراجع قضایی و پیشنهاد اعطای تخفیف و تعلیق مجازات برای مددجویان دارای شرایط، عامل اساسی برای کاهش جمعیت کیفری و راهی مهم برای اصلاح مددجویان محسوب می‌شود.

 به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین اسماعیلی" در بازدیدی هفت ساعته از بخش‌های مختلف ندامتگاه قزلحصار، گفت: فعالیت‌های فرهنگی تربیتی، رکن اساسی در اصلاح و تربیت مددجویان است و می‌توان با تجهیز، توسعه و جذب مددجویان در واحدهای اشتغال، آموزش و پرورش و فنی حرفه‌ای، به اهداف والای قوه قضاییه رسید و به‌حمدالله ندامتگاه قزلحصار به‌خوبی توانسته در این رسالت خطیر موفق عمل کند.
 
رئیس سازمان زندان‌ها با تاکید بر اعمال قانون تعلیق مجازات برای مددجویان دارای شرایط، گفت: مکاتبه با مراجع قضایی و پیشنهاد اعطای تخفیف و تعلیق مجازات برای مددجویان واجد‌الشرایط عامل مهم و اساسی برای کاهش جمعیت کیفری و راهی مهم برای اصلاح مددجویان محسوب می‌شود و امید است مسوولان و مدیران زندان‌ها نسبت به مرتفع کردن مشکلات قضایی آنها به‌طور مستمر با سیستم قضایی مکاتبه کنند.
 
اسماعیلی گفت: خوشبختانه با سیاست‌های قضایی و پیگیری‌های لازم و راه‌اندازی ندامتگاه تهران بزرگ، مشکل تراکم جمعیت در قزلحصار رفع شده و این امر راه رسیدن به اهداف قوه قضاییه ‌ یعنی بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه ‌را برای شما مسوولان در ارائه خدمات قضایی و فرهنگی هموار ساخته است.
 
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در پایان این بازدید در جلسه‌ای با حضور مسوولان ندامتگاه به بررسی و تشریح نکات قضایی پرونده تعدادی از مددجوبان پرداخت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اسماعیلی ، زندان ، قزلحصار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار