مدیر کمیته ناشران داخلی:

غرفه "صیاد شیرازی" با 64 عنوان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب

احمد کمالی نژاد از حضور مرکز آموزشی و پژوهشی سردار شهید صیاد شیرازی با 64 عنوان کتاب و آثار مربوط به این بزرگوار خبر داد.

احمد کمالی نژاد مدیر کمیته ناشران داخلی بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، در رابطه با حضور ارتش در نمایشگاه کتاب امسال گفت: ارتش با کتاب ها و آثاری در زمینه علوم نظامی، دفاع مقدس، آثاری مربوط به شخصیت های نظامی در 7 غرفه در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: در همین راستا نیز مرکز آموزشی و پژوهشی سردار صیاد شیرازی 64 عنوان کتاب آثار مربوط به این بزرگوار را ارائه خواهد داد.
وی در زمینه جریانات کنونی نمایشگاه اظهار کرد:‌تمام کارهای جانبی و غرفه بندی های نمایشگاه صورت گرفته و ناشران در تلاش هستند که صورتحساب هایشان را ببندند و هر کسی در این راستا اعتراضی دارد با مستندات مندرج در فرم ثبت نام به اعتراضاتشان رسیدگی خواهد شد.
وی در زمینه افزایش فضا در بخش ناشران عمومی عنوان کرد: فضای شبستان که بخش ناشران عمومی در آنجا قرار می گیرد فضایی محدود است و با توجه به درخواست افزایش فضا از سوی ناشران گفته می شود که این فضا قابل افزایش نیست.
وی افزود: چرا که نسبت به سال گذشته هم تعداد ناشران و هم عناوین ناشران همراه در بخش داخلی بسیار قابل توجه و بیش از سال گذشته بوده است.
وی با اشاره به تعداد ناشران در بخش عمومی و ناشران در حال انتظار گفت: آمار ناشران از روز اول افتتاحیه ثبت نام نسبت به آغاز افتتاحیه ثبت نام در نمایشگاه بیست و پنجم بسیار بالاتر بود به طوری که تعداد ناشران در بخش عمومی بیش از 2475 نفر و در بخش انتظار بیش از 60 نفر بوده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار