ممنوعيت تردد خودروهاي سنگين و موتور سواران در روز 13 فروردين

پليس راهنمايي و رانندگي سيستان و بلوچستان طي صدور اطلاعيه اي محدوديت هاي ترافيكي روز طبيعت را اعلام كرد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، در اين اطلاعيه آمده است عبور کليه موتور سواران و خودروهاي سنگين به استثناي خودروهاي حمل سوخت و مواد فاسدشدني در محور هاي مواصلاتي برون شهري از جمله محور هاي زاهدان – بم ، زاهدان – زابل ، زاهدان – خاش و زاهدان - ميرجاوه از ساعت 0500 الي 2200 روز 13 فروردين ماه ممنوع مي باشد.
 
در ادامه اين اطلاعيه آمده است ، کليه وسايل نقليه عمومي از جمله کاميونها و وانت ها حق سوار کردن مسافر بر روي قسمت بار را نداشته و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون با توجه به ممنوعيت در همان محل متوقف مي گردند. 
 
کليه رانندگان موظف به همراه داشتن مدارک رانندگي اعم از اصل گواهينامه – کارت خودرو- بيمه نامه معتبر و معاينه فني مي باشند.
 
پليس راهنمايي و رانندگي سيستان و بلوچستان در اين اطلاعيه بستن كمربند ايمني را براي كليه سرنشينان خودروهاي سواري ، شخصي و عمومي الزامي دانسته و استفاده از كلاه ايمني براي راكبان موتورسيكلت را نيز ملزم دانسته است .
 
در اين اطلاعيه ضمن هشدار به رانندگان متخلف آمده است پليس با کليه موتور سواران و رانندگان خودرودر صورت انجام حرکات نمايشي و آکروباتيک طبق مقررات برخورد كرده و وسيله نقليه آنها متوقف و به پارکنگ انتقال دلالت داده خواهد شد./ز

برچسب ها: تردد ، جاده ، موتورسواران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار