مجبور به بیان دیالوگ‌ها نبودم / خالق "قزی" من نیستم

مرضیه صداریی گفت: پرورش نقش "قزی" بر عهده من بوده و خود را خالق آن نمی‌دانم.

مرضیه صدرایی، بازیگر نقش "قزی" در مجموعه "تهران پلاک 1" در خصوص حضورش در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بازی من در "مهمانان ویژه جواد رضویان" مورد استقبال "مظلومی" کارگردان "تهران پلاک 1" قرار گرفت و او مرا برای ایفای نقش در این مجموعه پسندید.



وی افزود: "مظلومی" در ابتدا از نقش و قصه و نیز از اپیزودهای "تهران پلاک 1" برایم گفت و بعد از تشریفات اولیه کار کلید خورد و من هم مشتاقانه کار خود را با این تیم آغاز کردم.


بازیگر نقش "قزی" در خصوص فرهنگ آپارتمان نشینی گفت: در فیلمنامه یک ارثیه ای به خانواده ما می‌رسد که "قزی" به همراه دیگر اعضای خانواده اش که تا به حال درگیر شلوغیهای اجتماع نبوده‌اند را آپارتمان نشین می‌کند.


صدرایی با اشاره به فرهنگ آپارتمان نشینی اظهار داشت: خیلی از اصول و آداب آپارتمان نشینی در جامعه ما رعایت نمی شود و معتقدم "تهران پلاک 1" با بیان کمدی بخشی از آن را توانست به خوبی به تصویر درآورد.
وی در خصوص نقش "قزی" ابراز داشت: در "تهران پلاک 1 " هر فرهنگی با رنجهای سنی مختلف دور یکدیگر جمع شده‌اند و من به عنوان یک بازیگر سعی در بوجود آمدن قالبی طنز در شخصیت "قزی" کردم.
صدرایی تصریح کرد: هر کدام از ما یک قالبی به شخصیت‌ها دادیم و من کنجکاوی "قزی" را با توجه به بداهه گویی ها آمیخته با طنز کردم.
وی با اشاره به این موضوع که من خالق "قزی" نبوده‌ام گفت: من نمی‌توانم بگویم که خالق شخصیت "قزی"هستم ولی نقش را پرورش داده ام و تا حد ممکن آن را دلنشین کرده ام.
بازیگر "مهمانان ویژه" در خصوص نگارش فیلمنامه ابراز داشت: فیلمنامه از نگارش خوبی برخوردار بود و همه ما زیر نظر "مظلومی" شعی در بداهه گویی در راستای متن را داشتیم که خوشبختانه مورد استقبال عوامل نیز قرار گرفت.
صدرایی با اشاره به زحمت تیم برای بیان مشکلات تصریح کرد: هدف ما به تصویر کشیدن مشکلات بوده و خوشبختانه با همه تلاش تیم کلام و شوخی های بچه ها به کسی برنخورده است.
این بازیگر در خصوص تلاش "مظلومی" اظهار داشت: رضایت خاصی از تلاش و عملکرد "مظلومی" کارگردان "تهران پلاک 1" دارم و باید بگویم که او بازیگر را محدود به دیالوگ نمی کند.
صدرایی خاطرنشان کرد: امیدوارم "تهران پلاک 1" مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته باشد و پیشاپیش سال نو را به همه آنان تبریک می‌گویم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار