متقی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

اولویت ارزش‌های دینی و اخلاقی بر منافع حزبی در تبلیغات انتخاباتی نظام اسلامی

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره تفاوت تبلیغات انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی ایران درمقایسه با جوامع غربی و سرمایه‎داری اظهار داشت: تبلیغات در نظام اسلامی باید بر اساس معیارها و ارزش‌های دینی و اخلاقی صورت بگیرد.

مجید متقی‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره تفاوت تبلیغات انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی ایران درمقایسه با جوامع غربی و سرمایه‎داری اظهار داشت: تبلیغات در نظام اسلامی باید بر اساس معیارها و ارزش‌های دینی و اخلاقی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تبلیغات براساس معیارهای دینی با دروغ، دغل، خدعه و نیرنگ به مردم مخالف است، گفت: مهمترین تفاوت فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی در نظام اسلامی با جوامع غربی در این است که در جوامع غربی احزاب به دنبال منافع حزبی خود در انتخابات هستند و می‌خواهند به هر نحوی سبد رای کاندیدای مورد حمایت خود را پر کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: بنابراین در تبلیغات جوامع غربی ارزش‌های دینی و اخلاقی چایگاهی ندارد و در جامعه اسلامی که منافع حزبی و شخصی اولویت ندارد نمی‌توان با ارزش‌های غربی به اهداف نظام اسلامی رسید.

متقی‌فر درباره چگونگی تبلیغات کاندیداهای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: کاندیداها باید بر اساس معیارهای شرعی و دینی و با صداقت و باشفافیت تمام، کار کنند.

وی در این باره خاطر نشان کرد: در فعالیت‌های انتخاباتی باید با مردم صداقت داشته باشیم و برای پیش‌برد کار و اهداف خودمان سایر رقبا را متهم نکنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار