نقوی حسینی:

فیلم تطبیقی حادثه ۲۲بهمن‌ قم سرچشمه چنین ادبیاتی را آشکار کرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فیلم تطبیقی حادثه ۲۲بهمن‌قم سرچشمه چنین ادبیاتی را آشکار کرد،گفت: سهم افراد و گروه‌ها در حادثه قم در گزارش اعضای کمیته رسیدگی به پرونده حادثه قم مشخص شده است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري خانه ملت سید حسین نقوی حسینی نماينده مردم ورامين در مجلس درباره انتشار فیلم تطبیقی چهره اخلالگران در مراسم ۲۲ بهمن قم با افراد شرکت‌کننده در سلسله نشست‌های بصیرت جبهه پایداری، گفت: اعضای کمیته رسیدگی به پرونده حادثه قم در گزارش خود پازل این واقعه را ترسیم و آن را مستند کرده‌اند که سهم برخی افراد و گروهها را به خوبی نشان می‌دهد.

وي در پاسخ به این سوال که سهم جبهه پایداری در این واقعه چه اندازه است، توضیح داد: با توجه به نکاتی که گفته شد سهم هر کدام از اینها مشخص است و به صورت مستند در گزارش کمیته بررسی‌کننده ماجرا آمده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: ادبیات حادثه روز ۲۲ بهمن قم از سوی جریان مشخصی تولید شده و این فیلم نیز نشان می‌دهد که سرچشمه تولید چنین ادبیاتی در کجاست.

عضو کمیته ویژه پیگیری حادثه قم مجلس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره حساسیت شرایط کشور در این برهه از زمان،‌ تصریح کرد: ایران در آستانه دو تحول بزرگ انتخاب رئیس قوه مجریه و انتخابات شورای شهر و روستا قرار دارد؛ با سابقه‌ای که از استکبار جهانی و نیروهای معاند جمهوری اسلامی که در انتخابات فتنه‌گری می‌کنند، سراغ داریم، باید تمام قوا، نیروها و گروه‌های سیاسی دست به دست هم دهند و حداکثر امنیت سلامت و حضور حداکثری را برای انتخابات آینده فراهم کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: افراد، گروه‌ها و جریان‌ها باید از هر نوع اختلاف‌افکنی و اظهارنظرهایی که باعث جدایی مردم از مسئولان و میان مردم شود، پرهیز کنند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار