رکود در بازار ساخت و سازهاي عمراني انگليس در ماه فوريه

شاخص برآورد ساخت و سازها در انگليس به شدت در ماه فوريه كاهش يافت به حدي كه هراس از سه از برابر شدن ركود اقتصادي تمام كشور را در بر گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي،‌ شاخص "مارتيك/ خريد مديران" برآورد ساخت و ساز اين كشور را در ماه فوريه 46.8 نشان مي دهد كه در مقايسه با ژانويه 48.7 كاهش چشمگيري داشته است.

ديويد نوبل مدير اجرايي موسسه خريد و عرضه "چارترد" اعلام كرد:"‌ آمار صنعت ساخت و ساز اين ماه با كاهش مداوم در اجراي پروژه هاي عمراني آرامش را از ما گرفته است".

وي در ادامه افزود:"خصوصا افت شديد فعاليت هاي مهندسي عمران كه در نيمه دوم سال گذشته بسيار درخشان و چشم گير بوده ، نگران كننده است".

مطالعه اي كه پيش از اين ‌توسط شبكه تنگليسي مهارت هاي عمراني صورت گرفته بود نيز نشان مي داد امسال صنعت عمراني انگليس با يكي از سخت ترين مراحل خود از زمان جنگ جهاني دوم و طي 5 سال گذشته مواجهه خواهد بود.

بخش عمران انگليس به دليل كاهش هزينه هاي عمومي و افت شديد سرمايه گذاري شاهد سقوط 9 درصدي بازده و از از دست دادن 60 هزار موقعيت شغلي را در سال 2012 بوده است.

كاهش شديد فعاليت هاي بخش عمراني را مي توان نتيجه بحران مالي انگليس در پايان سال 2011 دانست. از آن زمان تاكنون اين كشور با ركود و افت شديد اقتصادي روبرو است.


برچسب ها: عمرانی ، انگلیس ، فوریه ، رکود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار