در جستجوی چند وجب جا

اصلی ترین خیابان شهرستان شهریار به دلیل فقدان پارکینگ با ترافیک بسیار سنگینی در طول روز مواجه است، معضلی که مشابه آن در بسیاری از شهرها، مشاهده می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، خیابان ولیعصر (عج) به عنوان یکی از پرتردد ترین خیابان های شهرستان شهریار، به دلیل عدم وجود پارکینگ و به تبع استقرار خودروها در حاشیه خیابان در اکثر ساعات روز با گره های سنگین ترافیکی مواجه می شود.

معضل محدودیت در فضای پارک خودروها مختص به خیابان ذکر شده فوق نیست و در بسیاری از شهرستان ها و کلان شهرها به مشکل روزمره صاحبان خودرو مبدل می شود.

امروز و در دنیای وابسته به خودروها، پارکینگ جزو جدایی ناپذیر زیرساخت های شهری محسوب می شود و فقدان آن می تواند به تصرف غیر معمول فضای شهری، اختلال در تردد، تخلفات رانندگی و افزایش ضریب تصادفات منتهی شود و به تبع پیش بینی و احداث آن در فضاها و نقاط اینچنینی می تواند موجب صرفه جویی در مصرف سوخت، کاهش اثرات نامطلوب روانی برای عموم جامعه و پائین آمدن سطح استهلاک خودروها شود.

امید آن می رود مسئولین شهری شهرستان شهریار با تعبیه و احداث پارکینگ در خیابان نامبرده که در مرکزیت آن بیمارستان امام سجاد (ع) نیز واقع شده و ترافیک سنگین و روزمره آن می تواند در مواقع اورژانسی حتی سلامت و بقاء بیماران را به مخاطره بیندازد، موجبات تسهیل در تردد و عبور و مرور هرچه مطلوب تر در این ناحیه را فراهم نمایند./ل

برچسب ها: پارکینگ ، شهریار ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار