"باجناق های فراری" در مرکز سیما فیلم

فیلم تلویزیونی "باجناق های فراری" به کارگردانی حمید طالقانی و تهیه کنندگی مشترک حسین غیابی و ناصر هیئتیان آماده پخش در مرکز سیما فیلم است.

محمدرضا سهرابی بازیگر این تله فیلم "باجناق های فراری" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در این پروژه بازیگرانی چون آرش شاه سنایی، سعید یاردوستی، حسین غیابی، فاطمه محمودی، میلاد آقا بزرگی، زرا حسینی و.... به ایفای نقش می پردازند.

وی که در فیلم های سینمایی چون مرگ سپید، افراطی ها، قبله من، سرگشته به ایفای نقش پرداخته گفت: فیلم نامه این اثر به قلم اصغر دهقان نوشته شده و بازنویسی نهایی آن توسط حمید طالقانی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: فیلم تلویزیونی "باجناق های فراری" داستان مردی به نام حاج احمد را روایت می کند که تحت تأثیر 3 داماد خود قرار گرفته و وی برای بهبود بخشیدن به زندگی دخترانش سند خانه خود را برای گرفتن وام در رهن بانک گذاشته که در این راستا با ماجراهایی روبرو می شود.

سهرابی در مورد نقش خود در این تله فیلم گفت: در این پروژه تلویزیونی نقش یکی از دامادهای حاج ابراهیم به نام حمید را برعهده دارم که شخصیتی دوپهلو دارد و در طول داستان اتفاقات زیاد و ماجراهای کوناگون و متعددی بین او و خانواده همسرش به وجود می آید.

همچنین یاسر زمانی مدیر تصویربرداری، احسان نوروزی مدیر صدابرداری، داوود فروتن دستیار اول کارگردان و محمد فشارکی طراحی صحنه و لباس این پروژه را برعهده دارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار