حجت‌الاسلام گواهي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"طرح صالحين" بر پايه گفتمان پيامبر اعظم(ص) شکل گرفت

نماينده ولي فقيه در سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ، طرح صالحين را برگرفته از گفتمان پيامبر گرامي اسلام(ص) دانست و گفت: پيامبر اعظم(ص) عالي‌ترين پيام الهي و آسماني را براي انسان به ارمغان آورد تا با تمسك به آن بتوان به مقام سعادت رسيد.

"حجت‌الاسلام والمسلمين گواهي" نماينده ولي فقيه در سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به "طرح صالحين" اظهار داشت: پيامبر اعظم(ص) عالي‌ترين پيام الهي و آسماني را براي انسان به ارمغان آورد تا با تمسك به آن بتوان به مقام سعادت رسيد.

وي با بيان اينكه اكنون نيز رجوع به اين گفتمان با آن شيوه خاص، راه رشد و كمال است، افزود: روش گفتمان حضرت رسول بر سه ضلع استوار بود که شامل تربيت بالاتر از آموزش صرف، انس با انسان‌ها و ايجاد محبت بين قلوب و همچنين ايجاد پايگاهي مستحکم به نام مسجد است.

گواهي به استوار بودن "طرح صالحين بسيج" بر پايه اين سه اصل اشاره و تصريح کرد: طرح ايجاد حلقه‌هاي صالحين نيز با الگوگيري از اين سه اصل شکل گرفته است؛ با ايجاد فضاي انس و محبت بين سرگروه‌ها و اعضاي حلقه، انجام فعاليت‌هاي تربيتي و حضور مستمر در فضاي مسجد كه پايگاه اصلي اسلام و انقلاب است، بر موفقيت اين طرح افزوده مي‌شود.

وي در پايان ضمن قدرداني از تمام مسئولاني كه در اين امر مهم تلاش و همكاري مي‌كنند ابراز اميدواري كرد که اجراي صحيح طرح صالحين به رشد و تعالي نوجوانان و جوانان کشور بيانجامد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار