شهرکرد/ همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از 143 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی

استاندار چهارمحال و بختیاری، از افتتاح و بهره برداری 143 پروژه، طی سی و چهارمین دهه فجر در شهرستان های 9 گانه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

علی اصغر عنابستانی در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری، با تبریك فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: ایام دهه فجر، فرصت گرامیداشت استقامت، پایداری و ایستادگی ملت بزرگ ایران بر آرمان های بلند خود، با وجود توطئه ها و تحریم های بدخواهان است.

وی، از دهه فجر به عنوان فرصت ارتباط بیشتر مردم و مسئولان و بیان خدمات و عملكرد نظام جمهوری اسلامی به صاحبان اصلی انقلاب یاد كرد و ادامه داد: لازم است با گسترش روحیه امید، نشاط و اعتماد به نفس در میان مردم به ویژه نسل جوان، در ادامه مسیر روشن نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با بیان توطئه های دشمن در نا كارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی، تصریح كرد: دهه فجر، فرصت مغتنمی است تا به جهانیان نشان دهیم، ملت ایران بر خلاف تمامی توطئه ها و تحریم ها، محكم و استوار در راه آرمان های امام خمینی (ره)، شهیدان و مقام معظم رهبری گام بر می دارد و به الگوی پیشرفت ملت های آزاده جهان تبدیل شده است.

عنابستانی، همچنین با بیان آمارهایی از پروژه های آماده بهره برداری در استان چهارمحال و بختیاری، طی دهه فجر امسال، اضافه كرد: این طرح ها با 873 میلیارد و 809 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و مجموع اشتغال سه هزار و 309 نفر بهره برداری می شود.

نماینده عالی دولت در استان چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: 38 پروژه قابل افتتاح و یك پروژه قابل كلنگ زنی با 294 میلیارد و 833 میلیون ریال در شهرستان شهركرد، 20 پروژه با اعتبار هزینه شده 148 میلیارد و 10 میلیون ریال در شهرستان بروجن، 18 طرح با اعتبار هزینه شده 201 میلیارد و 311 میلیون ریال در شهرستان لردگان و 15 پروژه نیز با 27 میلیارد و 24 میلیون ریال اعتبار هزینه شده طی دهه فجر امسال در شهرستان فارسان بهره برداری می شود.

عنابستانی تصریح كرد: 10 پروژه نیز با اشتغالزایی 250 نفر و 43 میلیارد و 770 میلیون ریال اعتبار هزینه شده در شهرستان اردل، 11 پروژه با اشتغالزایی 111 نفر و اعتبار هزینه شده 64 میلیارد و 164 هزار ریال، 9 پروژه با اشتغالزایی 94 نفر و اعتبار هزینه شده 37 میلیارد و 575 میلیون ریال در شهرستان كیار، 13 پروژه با اشتغالزایی 89 نفر و اعتبار هزینه شده 26 میلیارد و 987 میلیون ریال در شهرستان بن و 9 پروژه نیز با اشتغالزایی 117 نفر و 30 میلیارد و 135 میلیون ریال اعتبار هزینه شده در شهرستان سامان، طی سی و چهارمین دهه فجر در استان چهارمحال و بختیاری بهره برداری می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان پروژه های قابل افتتاح در استان طی دهه فجر 1391، اضافه كرد: 52 طرح از این تعداد در بخش كشاورزی شامل شیلات، سردخانه، طرح های آبیاری قطره ای و بارانی، تولید خوراك دام، طیور و آبزیان، 40 طرح در بخش صنعت شامل توسعه زیرساخت های شهرك های صنعتی استان و طرح های تولیدی بهره برداری می شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: از مجموع پروژه های قابل بهره برداری طی دهه فجر امسال، 16 طرح در بخش آموزشی شامل مدرسه و نمازخانه مدارس و 35 پروژه نیز در بخش خدمات شامل فضاهای ورزشی، بیمارستان، درمانگاه، بهسازی راه های روستایی، توسعه محورهای ارتباطی اصلی، ساختمان های اداری، ایستگاه های آتش نشانی، گازرسانی، پایگاه های امداد جاده ای و مرمت آثار باستانی و طرح های گردشگری افتتاح و بهره برداری می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.