44 هزار نفر عضو کانون های شکوفا شده اند

شهردار منطقه 4 گفت: با اقدامات صورت گرفته در کانون های شکوفا، 44000 نفر عضو این کانون شده اند که این حضور چشمگیر، از تمایل شهروندان برای مشارکت شهروندان در اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری تهران در سطح محلات است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 4 دکتر حسن کریمیان با اعلام این خبر و با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح شکوفا عنوان كرد: در جشنواره شکوفا، هدایت مناطق 22 شهر تهران در کانون موبایل بر عهده منطقه 4 است که در این راستا با تنظیم دستورالعملی جامع این کانون تبدیل به یکی از پر مخاطب ترین کانون ها تبدیل شده است و از جمله محورهای این کانون خاطره نویسی تلفن همراه، مسابقه پیامکی و ... که توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. 
وی در ادامه از آمادگی کامل منطقه برای برگزاری طرح شکوفا در محلات 20 گانه خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فرهنگ آی تی را در سطح محلات منطقه گسترش دهیم. 
کریمیان با اشاره به ظرفیت بالای منطقه 4 در اجرای موفق طرح کانون های شکوفا گفت: خوشبختانه منطقه 4 ظرفیت بالایی در موضوع ساب پرتال ها دارد و ما نیز این آمادگی را داریم تا امکانات مورد نیاز محلات را در بحث آی تی در اختیار آنان قرار دهیم. 
شهردار منطقه4 افزود: در کانون های هفت گانه شکوفا برنامه نویسی موبایل توسط مدیران آی تی منطقه 4 اجرا خواهد شد امیدواریم باهمکاری مدیران آی تی محلات بتوانیم در اجرای موفق این طرح فرهنگی و اجتماعی، موفقیت های لازم را کسب کنیم. 
کریمیان افزود: با برگزاری جشنواره های متعدد محلی، راه اندازی اولین دبیرخانه اختصاصی و پایگاه دائمی کانون های شکوفا، همکاری با مدارس، مساجد، دانشگاه های سطح منطقه، برگزاری مسابقات منظم و ادواری منجر به کسب مقام نخست عضو گیری شکوفا با 44000 عضو توسط منطقه 4 شده است. 
وی منطقه 4 در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات جشنواره شکوفا افزود: در کانون برنامه نویسی موبایل 150 نفر، در روباتیک و روبات های نادکو 50 تیم در مسابقات آزاد، رسانه های دیجیتال  200 نفر ثبت نام نموده اند و در کانون رسانه های دیجیتال، طراحان گرافیک و و مسابقات بازی های رایانه ای در مرحله جمع آوری آثار و انتخاب نفرات برگزیده قرار دارد. 
شایان ذکر است؛ در دومین جشنواره ساب پرتال های محله های شهر  تهران که در دهه مبارک فجر برگزار می شود، برنامه نویسی موبایل توسط منطقه 4، وبلاگ نویسی منطقه 9، رسانه دیجیتال منطقه 18، روباتیک منطقه 20، توسعه مهارت های رایانه ای منطقه 22، طراحان گرافیکی منطقه 12 و بازی های رایانه ای توسط سازمان ورزش اجرا می شود./ف
برچسب ها: خفت گیری ، تهران ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار