لنکراني در همايش جبهه پايداري:

راه حل خروج از بن‌بست مردمي‌کردن اقتصاد است/امروز به تفکر 9 دي احتياج داريم

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: راه حل خروج از بن بست، مردمي‌کردن اقتصاد با استفاده از آموزه‌هاي ديني است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران کامران باقري‌لنکراني سخنگوي جبهه پايداري اسلامي در همايش تبيين گفتمان يوم الله 9 دي اظهار داشت: برخي واقعه 9 دي را با ساير وقايع مقايسه مي‌کردند و آن را همچون ساير راهپيمايي‌ها مي‌پنداشتند اما با آن نگاه قرآني، مقام معظم رهبري فرمودند که 9 دي يک قله است و سالها طول مي‌کشد انديشمندان بدانند در 9 دي چه اتفاق بزرگي رخ داد.

وي ادامه داد: بايد در اين واقعه مهم تعمل و تدبير کنيم؛ در تاريخ انقلاب اسلام راهپيمايي با حضور مردم کم نبوده است اما چه چيزي 9 دي را به يک قله تبديل کرده است لذا بنا بر تعبير آيت الله مصباح 9 دي تولد دوباره انقلاب است.

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي تصريح کرد: اينکه چه کساني حاضر شدند در بهبهه حوادث و آنجايي که دفاع از انقلاب خرج دارد هزينه‌هاي آن را بپردازند محصولي است که 9 دي جلوه‌اي از آن را نشان مي‌دهد.

لنکراني تأکيد کرد: اگر ما از عبرت‌ها و پندهاي 9 دي بخوبي استفاده کنيم مي‌توانيم تأملي را در انقلاب اسلامي داشته باشيم.

سخنگوي جبهه پايداري با بيان اينکه امروز به تفکر 9 دي احتياج داريم، اظهار داشت: آنچه که در صحنه‌هاي امروز مي‌تواند نويد بخش انقلاب اسلامي باشد و نگاه برآمده از اين قله بزرگ است.

وي در تبيين مشخصات 9 دي گفت: مشخصات 9 دي عاشورايي بودن، ارتباط عاشقانه با ولي و رهبر معظم انقلاب، حضور بي ادعا و بي توقع مردم است.

وي ادامه داد: صحنه انتخابات مجلس نهم مطابق تحليل بسياري از افراد قرار بود به صحنه‌اي از خم شدن پشتوانه مردمي انقلاب تبديل شود اما به دليل حضور آگاهانه مردم در صحنه به يکي از دستاوردهاي مهم انقلاب تبديل شد.

سخنگوي جبهه پايداري با بيان اينکه کليد آينده انقلاب در ارتباطات مردمي آن است، ادامه داد: اگر امروز به ظاهر با مشکلات اقتصادي مواجه هستيم راه حل آن اين نيست که به تئوري هاي اقتصادي قبلي برگرديم بلکه راه خروج از اين بن بست مردمي کردن اقتصاد با استفاده از آموزه‌هاي ديني است.

لنکراني افزود: انديشمندان بزرگ ديني و اسلامي حرف‌هاي مهمي در اين زمينه دارند که مي‌تواند ملاک عمل قرار بگيرد.
 
سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: عده‌اي با قوانيني که برخي از آن تصويب شد و برخي ديگر تصويب نشد به دنبال اين بودند  مردمي بودن فعاليت‌هاي اجتماعي را به نوعي تحت تأثير قرار دهند و اما آنها اشتباه مي‌کنند چرا که انقلاب اسلامي با مردمي بودنش پيش رفته است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار