هشداری از رئیس پلیس پایگاه چهارم آگاهی به مغازه داران پایتخت:

حتی به کانال های کولر خود هم اعتماد نکنید

رئیس پلیس پایگاه چهارم آگاهی در هشداری به مغازه داران در پایتخت گفت: به کانال های کولر خود نیز اعتماد نکنید و آنان را ایمن سازید زیرا که سارقان به راحتی از آن کانال دزدی می کنند.

سرهنگ موذن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در تشریح خبر فوق گفت: مورخه 10 آبان ماه ماموران کلانتری 144 جوادیه ساعت 8 صبح مبنی بر گزارشی به خیابان امینی رفته و مشاهده کردند که فردی در کانال کولر مغازه ای در حال فریاد زدن و کمک خواستن است.
وی افزود:با همکاری عوامل آتش نشانی این فرد از کانال کولر مغازه ای به بیرون کشیده شد که در بازرسی از آن ادوات و آلات متعددی که همگی در سرقت به کارگر گرفته می شود، کشف و ضبط گردید، متهم بلافاصله به کلانتری انتقال داده شد و به علت حساسیت موضوع و اعتراف نکردن متهم به چگونگی نحوه سرقت خود پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران منتقل گردید.
این مقام مسئول ضمن اشاره به شنود شاکی که همان صاحب مغازه باشد، بررسی هویت فردی متهم، گفت: پس از بازجویی های تخصصی سارق به 10 فقره سرقت خود به همین شیوه کانال روی معترف شد و اظهار داشت که با استفاده از تکنولوژی های در دسترس و اشراف کامل بر محل محله روزها وارد مغازه شده و کانال های کولر را چک می کرده و شب ها در زمان بسته بودن مغازه ها اقدام به سرقت از طریق کانال های کولر می نموده است.
موذن در خاتمه خاطر نشان کرد: در نهایت پس از بررسی های صورت گرفته و شناسایی مخفیگاه این متهم با هماهنگی مسئول محترم قضایی ماموران به مخفیگاه متهم رفته و توانستند مقادیر زیادی دوربین مدار بسته،لوازم آرایشی،گوشی تلفن،لپ تاپ و مبلغ 500 میلیون ریال کشف و ضبط نمایند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار