رئيس كميسيون شوراها:

قانون احزاب تا یک ماه آینده به مجلس ارائه مي‌شود

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با بيان اينكه قانون احزاب در کمیسیون شوراهای مجلس طراحی و کمیته آن تشکیل شده است، گفت: این طرح تا یک ماه آینده به طور کلی تعیین تکلیف و به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

امیر خجسته نماينده مردم همدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه قانون احزاب در کمیسیون شوراهای مجلس  طراحی و کمیته آن تشکیل شده است، گفت: این طرح تا یک ماه آینده به طور کلی تعیین تکلیف و به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

وی در ادامه در رابطه با ارائه لایحه بودجه دولت به صحن مجلس نیز تاکید کرد: عدم ارائه به موقع لایحه بودجه خلاف قانون بوده و نتیجه آن بی‌انضباطی مالی دولت خواهد بود.

خجسته همچنین در بخش ديگري از اظهارات خود در خصوص ادغام سه وزارتخانه نیز اظهار داشت: این اقدام باید با کار کارشناسی جامعی صورت بگیرد البته ادغام وزارتخانه‌های پیشنهادی کاری بسیار سنگین بوده و این کار به صلاح نیست.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در خصوص پیش‌بینی‌های دولت در اجرای فاز دوم یارانه‌ها نیز تصریح کرد: اجرای فاز دوم یارانه‌ها باید طبق مصوبات مجلس و با توجه به بودجه کشور و ایجاد موقعیت برای جلوگيري از بروز تورم و آسیب نرسیدن به قشر ضعیف جامعه صورت گیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار